Alla inlägg under februari 2013

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2013 22:09

Är lite sugen på lchf, kanske nåt för mig?
Någon som har testat?

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2013 21:41

I kväll förlustade vi oss på godis och nu sitter jag här med svullen och ond mage....:(
Men lite behållning av kvällen hade jag, har precis sett en bra film, alltid nått ju :)
Silver linnings.....se den :)

I morgon jobbar jag bara några timmar på fm sen tar min underbara vikarie barnen. Ska passa på att städa och göra fint inför helgen och träna så klart :)

Bla bla bla.....

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2013 18:39

Jag sitter i vardagsrummet och tjuvlyssnar på ett par herrar en trappa ner.....min man blir utfrågad, informerad och intervjuad av nån slags militär organisation( vad vet jag, liksom;)
Det låter kul..... Jag vill också vara med :)

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2013 07:09

Vattkoppor i barngruppens och vips så blev fyra bara två och i morgon jobbar jag bara fram till lunch. Skönt för fr.o.m måndag har jag sju dagisar :)

I går mötte jag upp S inne i stan och en stund senare anslöt M :) det blev en god middag på stan och lite shopping...mysigt som tusan :)
Köpte bl.a Isdubbar till helgens bravader, men har nu fått höra att det är svårt som tusan att åka, men vi gör väll ett försök :)

......

Av from-som-ett-lamm - 27 februari 2013 08:18

Aj, aj, aj sticken träningsvärk jag har. Har ett program jag kör efter och nu är jag inne på de tuffaste veckorna, som jag dessutom ska förlänga :)

I helgen tänkte vi försöka oss på långfärdsskridskor, men nu vette fan om man vågar, det står överallt att det är en FARLIG sport....?
Antar att dom menar att man kan gå igenom isen, men det ska vi väll försöka undvika. Finns dessutom en rädda liv- film på hellasgårdens hemsida som man kan kolla på så man vet hur man ska bete sig vid fara, sen får vi väll köpa såna där dobbar, det blir nog bra :)

I dag blir det fika på stan med min bff :)

Av from-som-ett-lamm - 26 februari 2013 21:42

Jag är sjukt svag för musikaler.

Har sett phantom of the opera 4 ggr, en gång i England och tre ggr hemma i Sverige. Cats i England.

Här hemma har jag också sett bla Kristina från duvemåla, Evita och Les miserables. Den sist nämda såg jag precis på film, inte helt övertygad men det var helt ok :)

Har helt klart en favorit (förutom fantomen ;) och det är Moulin Rouge.

Har ni inte sett den se den omedelbart.

Här är den bästa scenen i filmen och utan tvekan den snyggaste tangon jag någonsin sett...


Av from-som-ett-lamm - 26 februari 2013 07:15

Drömmer jätte mycket just nu. Om svek, kärlek, gamla vänner, nya vänner, barnen, resor mm
Det är som filmtajm varje gång jag lägger mig, synd att man bara kommer ihåg fragment av drömmarna, skulle vara intressant och veta betydelsen. Antar att jag kanske bearbetar saker som händer, har hänt eller oro jag känner, för visst är det delvis därför man drömmer!?

Av from-som-ett-lamm - 25 februari 2013 13:40

.....va god den ser ut.....

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards