Alla inlägg under juli 2020

Av from-som-ett-lamm - 23 juli 2020 00:21

Såklart har vi tränat en hel del också och i måndags började vi en egen programmering, eller en köpt programmering istället för den på boxen, Marcus fillys (crossfit snubbe) programmering för masters.
Ska bli kul att göra ngt nytt och se vad som händer, dessutom är detta min sista vecka på boxen sen går mitt medlemskap ut och jag tänker inte signa nytt, speciellt inte nu när jag ska köra annan progg än den på boxen.
Önska mig lycka till :)

Av from-som-ett-lamm - 23 juli 2020 00:13

Och detta år lite annorlunda
Vi har avverkat Örebro, umgåtts med vänner, firat midsommar, badat, solat, picknickat, ridit islandshäst, besökt fotografiska, kört prison island i heron city, åkt båt och mycket mycket mer.
Hittills en fantastisk sommar, Bästa på länge och än är den inte slut :)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards