Alla inlägg under maj 2011

Av from-som-ett-lamm - 30 maj 2011 10:24

Har precis kollat klart på baksmällan, sjukt rolig film, måste se tvåan snarast....

Blir dock lite orolig för min mans svensexa efter sett den filmen ;)

men jag ska inte lägga mig i det, jag får helt enkelt anta att hans vänner och han själv tar ansvar för att han inte blir för full den dagen....inget jag kan göra nåt åt iaf!

När jag har pratat med hans bestman verkar det dock inte rikitgt som att han/dom har förståt Ms problematik kring alkohol, de tänkte nämligen börja morgonen med alkohol....mhmmm...det e ju liksom det som är hans problem lite, när han börjar dricka för tidigt så brukar det sluta med att det barkar åt h..vete.....men men, ska försöka att inte måla fan på väggen....än ;)


Har haft en asskön helg, bara slappat, tränat, ätit o druckit gott.

I lördags drog vi in till stan o käkade middag bara M och jag...nice! Sen slöt vi upp med T, M och lite kompisar till dom, blev en lagom kväll med mycket skratt :)


I kväll är det dax för tattueringen som jag o M gjorde tillsamans att bli slutfixad, den blev ju inte helt bra, så antingen bygger hon ut den eller så gör hon den större....vi får se helt enkelt....ska bli kul iaf :)

Är ledig i dag och har hittils inte gjort många knop alls, men jag ska byta om o ta en promenad upp till gymmet o träna skiten ur mig :)))


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 27 maj 2011 17:42

Då så, fick det förklarat för mig att när man gör fillers på halsen tar det längre tid för kroppen att ta upp restalanet, ibland flera veckor och om jag tycker dt tar för lång tid fixar dom det med en maskin som gör jobbet...så...no worries!

Gjorde fillers under ögonen och det blev sjukt bra :)))

Av from-som-ett-lamm - 27 maj 2011 06:51

I dag ska jag in och fixa till halsen, det blev ju nått knas när jag gjorde filler där!?? Aldrig hört talas om att det kan gå fel, ser ju typ ut som jag har opererat halsen eller nåt :(

Skulle ju göra mer men det tänker jag inte göra med tanke på resultatet....

föresten så kan man ju tycka att läkaren i fråga borde ha informerat om att det här faktiskt kan hända...det e hans plikt, ta mig fan!!!!

Peppar mig själv....om ni undrar.... ;)


over and out


Av from-som-ett-lamm - 26 maj 2011 13:03

Fick ett sms från Ms ena bestman och det verkar som svensexan e på g...inom snar framtid....thihi!

Är så glad för Ms skull, att det blev av och att han kommer få en skit bra dag och kväll :)

Vet vilket datum det är men inte vad som ska ske, hans bestman ska ringa o berätta senare i dag...är sjuuuukt nyfiken    ska bli intressant att höra vad ett gäng grabbar har kommit fram till!

Är också såinihelvetes nyfiken gällande möhippan....ja, jag tror jag får en, men jag kan inte ens fantisera ihop vad som kommer hända denna dag eller när det kommer ske heller......allt e lite pirrigt faktiskt!!!


Förra gången jag gifte mig fick jag ingen möhippa, så det känns lite speciellt denna gång, inte bara därför såklart....mer som att allt e på riktigt denna gång, denna gång blev jag friad till på ett helt otroligt romantiskt sätt, vi har ett passionerat förhållande, känner otrolig kärlek till och från denna man, ser mig själv bli gamal med honom...fan, jag gillar tom honom när han e "dum"   


Over and out




Av from-som-ett-lamm - 26 maj 2011 06:50

I går var vi på föräldramöte på våra yngsta barns dagis.

De visade foton från dess att dom var små...åhhh...vilken nostalgi och vilket toppendagis dom gått på och hjäääälp nu ska dom sluta där, bort från tryggheten till 6-års verksamheten i stora skolan, med fler barn, färre personal och mindre koll.....ghhhaaa, vill inte!!!

Min yngsta är ju en aningens mer intensiv, för att utrycka sig milt, och är på riktigt lite orolig för hur det ska gå för henne. Väntar ju på en utredning och det skulle ju varit toppen om den hade varit färdig tills hon börjar ettan iaf.....måste skynda på dom lite, vill att hon ska kunna få det stöd hon behöver från början och inte "för sent".


Denna ständiga oror för ens barn......slutar aldrig.....


Over and out




Av from-som-ett-lamm - 25 maj 2011 21:47

Nu har vi plitat ihop egna vigslelöften, dom blev superfina tycker vi, vad tycker ni!??


Namn, Jag älskar dig mer än jag någonsin trodde var möjligt.

Jag vill dela livet med dig.
Allt det svåra, allt det lätta.
All sorg och all lycka.
Det är alltid du och jag vad som än händer.
Jag lovar dig med hela mitt hjärta att vara dig trogen
och hålla dig i handen genom livets stormar.
Och som ett tecken på min kärlek
och min önskan att få leva med dig
ger jag dig denna ring. 


Håller tummarna nu för att prällen ska tycka att dom e ok!!!!

Av from-som-ett-lamm - 25 maj 2011 13:14

Har filat och tänkt på dom där löftena, och jag och M bestämmde att i kväll sätter vi oss ner och skriver dom tillsamans.......för det ska ju komma från oss båda, från hjärtat och kännas personligt och det kommer det ju att göra om vi skriver det ihop   


Mitt humör är som vanligt upp o ner, ena stunden känner jag lycka för att i nästa känna sorg, saknar mina barn ofantligt i dag :(


Av from-som-ett-lamm - 25 maj 2011 07:23

Hittade ett alternativ till de vanligaste löftena, dom jag skrev härom dagen, funderar på att använda dom i stället, och eventuellt ändra lite så det blir mer personligt, så här ser dom ut, utan ändring:

Namn, jag älskar dig.

mer än jag nånsin trode var möjligt.

jag vill dela livet med dig

alla tårara o alla leenden

alla hårda hård och mjuka kramar.

jag vill vara dig trogen

och hålla dig i handen genom livets stormar.

den ring jag tar emot på mitt finger

är ett tecken på all min kärlek till dig

och min önskan att få leva med dig.


Va tycks!????

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards