Alla inlägg under mars 2014

Av from-som-ett-lamm - 31 mars 2014 13:12

Måndag: klippning och färgning av eget hår :)
Tisdag: fotboll för N
Onsdag: fotboll för S
Torsdag: dans för T
Fredag: fotboll för S
Lördag: ridning för mig, dans för T
Söndag: cup för S

Ghaaaaaaa!!!!!

Av from-som-ett-lamm - 31 mars 2014 12:33

Söndagen gick alldeles för fort och det resulterar alltid i onaturligt trött på måndag.
Vi började söndagen med lång frukost framför ännu ett avsnitt av LOST (besatt;)
Sen åkte vi till kungens och shoppade ridskor och nya tunnare ridbyxor, böt också en del av de kläder jag fick när jag fyllde år, och för en gångs skull var jag en duktig flicka och köpte saker jag behövde istället för saker jag ville ha :)
Efter en mysig lunch åkte vi hem och började rensa och röja undan alla vinterkläder och tog fram vår och sommar kläderna.
Kändes som en rätt så dum ide i dag.....kkkkkallt!!



I morse avnjöt jag frukosten ensam....mysigt :)

Av from-som-ett-lamm - 31 mars 2014 07:36

Micke brukar gå på fotboll med barnen.
Blir det ingen ändring så vill jag inte att varken han eller barnen går.
Hoppas dom jävla ynkryggarna som gjorde fyra barn faderlösa ger sig till känna.
Onödigt, fruktansvärt och sorgligt.
R.I.P


Av from-som-ett-lamm - 30 mars 2014 11:35

Jag fick ju mens.
Skönt att veta att det som känndes stort, tråkigt och kämpigt innan mensen berodde på hormoner och nu när hormonerna lugnat ner sig känns samma saker lätta, oviktiga och meningslösa :)
Tänk va lite hormoner kan göra.
Jag hade på riktigt förträngt hur jobbigt både psykiskt och fysiskt det är att ha mens, men om jag ska tro de mer erfarna klimakteriekossorna så slipper jag nog mensen helt nu, tjoho!

Nu ska här shoppas
Tjoflöjt!!

Av from-som-ett-lamm - 30 mars 2014 00:14

Simple as that!

Av from-som-ett-lamm - 30 mars 2014 00:10

Vilken dag.
Solen sken, fåglarna kvittrade och vi fick rida ute :)
Jag fick svarten, alla ridkompisar varnade mig för hur trög och tråkig han var.
Det var han inte.
Svarten och jag klickade kan man säga.
Jag fick massor med beröm av ridläraren och det var som en mental boost.
Eller ridningen är som en mental boost för mig, varje gång.
Jag liksom studsar därifrån, lycklig och bekymmersfri.
Nästa termin ska jag nog rida två dagar i veckan, och om jag vågar kanske jag söker plats på hoppkursen :)


Efter bootsen åt jag en snabb lunch och sen begav vi oss till min fina sväris som för tillfället ligger på SÖS.
Hon var var trött men hade färg på kinderna.
Hoppas och håller tummarna att hon snart blir bättre <3

Avslutade dagen med fotbollsavslutning för bonussonen.
Och fick sällis av den här härliga tjejen :)


Kraschade i soffan (för ovanlighetens skull ;) med vin, lördagsgodis och LOST :)
I morgon står det shopping, shopping och shopping på schemat, så, Gonatt!

Av from-som-ett-lamm - 29 mars 2014 10:56

Märkliga saker händer med kroppen.
Du som är känslig, sluta läs nu!
Jag är ju i klimakteriet...meeeeeen, häromdagen fick jag min mens?
Nu pratar vi inte vilken mens som helst, utan mensen från tonåren typ, ONT i magen och dubbla allt, blä!

I dag står en timme på tottohästen på schemat. Följt av besök hos sväris och fotbolls avslutning :)
Avslutar kvällen i soffan och kämpet mot sötsuget ;)

Vad gör ni idag?

Av from-som-ett-lamm - 28 mars 2014 22:01

M är på aw och jag njuter lite av ensamheten, faktiskt rätt så skönt att vara ensam ibland :)

I dag har jag njutit av solen, vissa stunder har känts nästan som sommar :)
Efter jobbet tränade jag, mest överkropp, underkroppen fick lite sjukgympa.
Sen ägnande jag några timmar åt att städa ur det här råtthålet ;)
Till sist var det dags för duschen, middag och slutligen ett glas vitt, mörk choklad och två hela avsnitt av LOST, tror inte jag hade kunnat få en bättre fredagkväll :)

Röd, rödare, jag ;)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards