Alla inlägg under juli 2011

Av from-som-ett-lamm - 31 juli 2011 11:31

Nu är jag Fru K   

Vi hade en underbar och fin vigsel, som någon sa..."det var så lagom".

Prästen var underbar, sångerskan grym, maten bra, stället magiskt, fotografen bäst, och gästerna var FANTASTISKA!!

Talarna rörde mitt hjärta och jag kännde sån kärlek från alla hela kvällen   


Nu åker vi till Venedig och njuter av god mat, gott vin och av varandra såklart ;)

När jag kommer hem skriver jag ut talen och mer detaljer från vår dag.....tills dess..


Ciao

Av from-som-ett-lamm - 28 juli 2011 23:27

Bröllopet och resan på samma vecka är nästan förmycket för mig......Känner mig lite lätt stressad och irriterad Men nu är det bara en dag kvar..,kommer bli magiskt 

Av from-som-ett-lamm - 24 juli 2011 10:13

På vår bakgård, hos våra goda grannar har en galning systematiskt mejat ner barn och ungdomar, siffran är uppe i 92 döda och 5 saknade.

Det är ofattbart, man kan inte förstå eller begripa det som hänt.

Jag känner stor sorg, medkänsla och medlidande med alla offer och deras familjer.

All kärlek till er, våra goda grannar i Norge, ljus tänd för er   


Av from-som-ett-lamm - 22 juli 2011 07:55

Nu är det bara en vecka kvar till jag byter namn och nerverna ligger på utsidan, fast på ett bra sätt ;)

Fick lite smått panik över hur tajt bröllopsklänningen satt, vill ju kunna andas också, så jag kontaktade sömmerskan som hinner lägga ut den nån cm :))))) Tur som en tokig!!

Sen I går provade jag den vita klänningen jag ska ha på kvällen och den var helt plötsligt för stor ....wtf!?? 

Kan man ha svart!? 

I kväll står det dans på schemat, men först ska det tränas och fikas med T..najs!


Over and out





Av from-som-ett-lamm - 19 juli 2011 09:06

I dag kommer sötaste J på lunch, vi ska gå igenom lite grejer inför bröllopet :)

Det känns som att den här sommaren bara är en lång väntan till bröllopsdagen.

Vi har inte mycket kvar att göra nu, i dag hämtas klänningen, M ska skriva ut festprogram och vigselprogram på jobbet, namn ska skrivas på placeringskorten sen är det bara att vänta in VÅR dag :)

Och det är snart, bara 1½ vecka kvar, och det liksom bubblar i kroppen när jag tänker på det, ska bli underbart att bli Fru Karlsson   


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 19 juli 2011 09:01

Har en vän som jag vet jag har för livet, hon är lik mig men ändå helt olik mig, hon delar mina svagheter och mina styrkor, vi är totalt ärliga mot varandra både på gott och ont, sådana vänner växer inte på träd och jag känner mig priviligerad att ha henne i mitt liv....Tack T för att du är min vän!



Av from-som-ett-lamm - 18 juli 2011 08:21

Helgen har varit skön...

fredagsmys med barnen, som jag inte riktigt ville släppa ifrån mig, tjejerna åkte till danmark och legoland med sin pappa i lördags, kul för dom men oroligt för mig...ororar mig för mycket, jag veeet!!

I lördags överaskade jag min man med en timmes helkroppsmassage och en timme i egen relaxavdelning med bubbelpool, frukt och juice på Sparadisetfrukt, vi njöt verkligen och kroppen var som en degklump efteråt :)

Vi har tjafsat en hel del denna helg,  om skitsaker faktiskt, tror det är lite bröllopsnerver och att vi suttit ihop på semestern ;)

Nästan allt e fixat inför bröllopet, bara tryckningen av festprogram kvar och att nöta  in dansen såklart, men det e ju bara kul :)

Det här med tryckeriet blir kanske svårt har jag märkt, alla verkar ha stängt...men jag letar vidare....nån måste ju ha öppet!!


I dag jobbar M och jag har den stora tvätt och städdagen, kul....NOT!

Tur som fan att solen inte skiner för då hade ju samvetet struntat i städningen ;)


Over and out





Av from-som-ett-lamm - 13 juli 2011 16:25

I lördags när jag o M stod och övade bröllopsdansen kom dom skrikandes upp för trappan och kidnappade mig till möhippan!!

Först blev jag rädd sen spänd o förväntansfull.....och vilken dag det blev :)

Först gjorde tjejerna en dunderfrukost, sen fick jag ögonbindel och musik i öronen och blev förd i bil till det jobbigaste och roligaste träningspass jag någonsin varit på......


 



Sen på med ögonbilder o lurar igen.....till min förvåning o glädje fick jag provskjuta, med både pistol och revolver...NICE!!


 


Sen iväg hem, där väntade en avslappanande spabehandling med lerinpackning och ansiktsmassage...( Tack A ) medans tjejerna lagade till en kalasmiddag, sen blev det en massa tjejesnack, vin, lite tequila och god mat.

Sen bar det av till le Bon palaise och där dansades det o dracks en hel del skumpa!!


 


En helt underbar dag o kväll :)

Tusen tusen tack till er alla....love u all  


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards