Alla inlägg under april 2019

Av from-som-ett-lamm - 17 april 2019 22:36

Första halvan av påsklovet har redan gått och trots att min rygg är svindålig vilket gör att jag inte kan träna :( så har lovet hittills varit grejt :)
I helgen hade vi besök av min gamla bonus-son, supermysigt. Vi spelade spel och flamsade bort halva kvällen <3
Skönt middagshäng hos bästis och egentid med teenie :)




I dag drog jag och bffen in till stan, fyllde i våra hand tatueringar och käkade lunch i solen, super mysigt :)


Var hos frissan på em och Klippte håret kort igen, skönt!
Fixade naglarna både på händerna och fötterna och färgade ögonbrynen och glömde färgen i, i flera timmar :0
I morgon är det spa-dag på grand hotell, lyxigt värre

Tjing, tjing

Av from-som-ett-lamm - 14 april 2019 17:56

Varken tiden eller lusten finns till att skriva här
Gör det ju mest för min egen skull (har ju ingen direkt läsarkrets;)
Hur som, jag blev kungligt firad på min 50-årsdag av familj, vänner och på jobbet, skönsång och frukost på sängen, en hel aula som sjöng ?Happy B day?, middag med de närmsta på O?Learys och fest medfinansiering härliga vänner.


Har kört mitt sista pass på unique och mitt första på sats :)
Än så länge helt ok att träna på sats, har ju lite folk som hänger där som jag känner så helt ensam är jag inte :)


Har haft 80- tals tema och fes5 på jobbet, har haft kvalitetstid med mina baren <3
Sett ?Skäringer? på globen, skrattade, grät och kände igen mig.
Hängt hel del med mina vänner och haft sköj.


Nu är det efterlängtat påsklov och träning, spadag med massage och champangelunch, middag i stan och fotbollscup står på schemat, kommer bli toppen :)))))

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards