Alla inlägg under mars 2010

Av from-som-ett-lamm - 31 mars 2010 22:34

I morgon e det dax för blåkulla    åker ju som bekant dit en gång om året...rapporten därifrån kommer senare ;)


Snart e det långhelg, ledig i 4 dagar och med barnen också...ska bli mysigt :)

Ska göra saker med dom hela helgen, ta tillvara på tiden vi har mer än jag brukar, njuta av dom mer :)


Har funderat lite på det här med att vara ensam, utan en man....det e fan inte så dumt, just nu saknar jag det inte, jag har mina vänner som jag älskar och som älskar mig tillbaka, jag blir bekräftad av män vart jag än går, krogen, ica, tunnelbanan, gymmet, jag har en "man" i byrålådan som sköter sitt jobb tillräckligt bra...tom bättre än vissa karlar gjort genom livet ;) thihi!

Det enda jag inte kan få är närheten av en man....men just nu vill jag inte ens ha det....jag njuter av min ensamhet, njuter av att vara ensam m barnen, njuter av att äga min tid, ta beslut själv, få göra vad, hur o när jag vill.......

ska vara ensam ett tag till, behöver det men framför allt så vill jag det,

its nice to be just me     

Av from-som-ett-lamm - 31 mars 2010 11:50

Jaha då har man skrapat ihop en hel del vuxenpoäng ;)


Han kom kl halv sju med blommor.....?....det va länge sen en kille kom med blommor.....charmigt som fan....och så blev det en kram :)

Vi pratade i 6 timmar, om allt mellan himmel och jord, uppväxt,relationer,musik, träning, hur man är och vi kom fram till att vi är väldigt lika...mhmm...undrar om det är bra eller dåligt!?

Jag och mitt x var ju som dag och natt, och det e klart det funkade i 10 år...och även om det var en bra och kärleksfull relation så saknades passionen i vårt förhållande......vet inte vad det beror på.....kanske för att vi var för lika eller inte......mmhmmm...

Det blev en kram när han gick, kanske lite mer innerlig...mhmm..vet inte, och det är precis så det känns...jag vet inte...jag kännde inget pirr i magen under hela kvällen, det kom när han skulle gå, sen är han svårläst också, han sa att han hade haft skitmysigt och gärna ville ses igen...men...jag vet inte...jag smsade och tackade för kvällen men har inte fått nått svar...mhmm...jag vet inte....men det känns som att jag vill skynda långsamt och blir det inget mer så gör det mig ingenting........mhmmmm....Jag vet inte!!








Av from-som-ett-lamm - 30 mars 2010 13:30

Har ju en dejt i dag :)
Satt långt in att ta steget att träffa någon, har inte dejtat på ett tag nu...hur gör man nu igen ;)  Ska man kramas när man ses, vad bör man inte prata om, ska man kramas när man skiljs, vem ska ta initiativet till första kyssen osv osv osv????????!!!! 

Ska iaf bli kul att ses o "testa", attraktionen finns ju redan där!
Fast det e lite förvirrade, vet inte om jag e redo, för tanken på en "riktig" relation skrämmer slag på mig, samtidigt som jag inte vill vara ensam...men, men nu ska vi inte gå händelserna i förväg ;)

Ciao

Av from-som-ett-lamm - 29 mars 2010 22:45

Jaha....i morrn e det dax att plocka vuxenpoäng, ska ju dejta på riktigt då :)

Vi har pratat i telefonen i kväll...en lååång stund...han är mysig och rolig :)

Ser verkligen fram emot i morgon....har ju inte dejtat på "riktigt" på länge....jvligt länge....lite nervös faktiskt...men samtidigt glad och förväntansfull och oerhört lugn...för att vara mig ;)

Kan ju ha att göra med att killen vet vem jag är, vi har sett varandra genom åren, pratat vid ngr tillfällen....och nu på senare tid flörtat....mhmm!!


Nu är det bara 10 dgr kvar tills jag får nya kompisar....betalade för dom i dag...så nu finns det ingen återvändo...är så så glad   

Hade ju tänkt gå ner i vikt tills dess men det e fan inte det enklaste, framför allt inte när man tränar...men jag har som sagt 10 dgr på mig...måste ner till 60 tills dess...helst...inte för att jag behöver...är verkligen nöjd, men jag tänker att det e bra att vara så fit som möjligt...för jag lär ju gå upp av att sitta still en vecka.....fan får inte träna på flera veckor     det e det enda negativa...resten e all good :)


Sov riktigt illa i natt så det e väll bäst att lägga sig i tid så man iaf ser utvilad ut i morgon......wish me luck :)


natti natti    






Av from-som-ett-lamm - 28 mars 2010 23:36

lyssna och NJUT!





Av from-som-ett-lamm - 28 mars 2010 22:59

Nu när jag börjar dejta igen, kan jag börja skriva om det den här bloggen igentligen är skapad för.....den heter ju attdejtaigen för en anledning ;)

Än så länge har jag ju inte varit på ngn dejt men jag har haft kontakt med en kille från nätet,sagt att vi ska ses, ta en fika.......tills i dag, när han skickade en rätt så avklädd bild till mig och undrade om jag ville ha en het ung kille....suck.....sen dess har jag valt att inte svara på hans mess......fattar fortfarande inte varför killar som han, är med på en dejtsida om dom ändå bara vill knulla, finns ju liksom sidor för sånt och där slipper man ju liksom hymmla och ljuga om vad man är ute efter...enklare liksom....men det e klart, en sån kille skulle säkert tycka att brudarna där var lite billiga..........precis som jag tycker att han är   


jag e ju rätt så kräsen just nu.....och ju längre tid ensam så blir jag ännu mer kräsen, fast det ska man vara, aldrig nöja sig med det nästbästa, fast inte till överdrift då...så man aldrig är nöjd.....nu ska jag till o börja med gå på dejt på tisdag med dagispappan.......kanske borde se till att dejta fler denna vecka...men va fan, då får man ju inte tiden att räcka till.......måste ju träna, umgås med mina vänner och få vara bara jag......nääää...det får räcka med en dejt varannan vecka ;) 


Natti natti





Av from-som-ett-lamm - 28 mars 2010 20:49

Har upptäckt en ny sida av mig själv, eller rättare en sida av mig som jag trodde var "borta", när jag var yngre och blev tillräckligt sårad, arg eller besviken, när jag fick nog, då stängde jag av, det var som att trycka på en knapp....som om att människan var död för mig......Det är så det känns för mig nu, ngt förvånad är jag men glad och så så lättad :) trodde inte jag hade det i mig fortfarande...men tydligen...en mkt användbar egenskap faktiskt ;)


I dag har jag haft smskontakt med "dagispappan" som jag ska dejta i veckan.....känns roligt och lite spännande......men jag känner mig också lugn och ser det mest som en kul grej....att han e snygg, cool och hur trevlig som helst, det vet jag ju redan...

sen får man ju vad som händer.......ödet igen ;)


Nu e det dax för ännu ett avsnitt av LOST :)


Ciao







Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards