Alla inlägg under april 2010

:/

Av from-som-ett-lamm - 30 april 2010 18:10

Känner mig KÄR men samtidigt  lite rädd......

Av from-som-ett-lamm - 30 april 2010 08:10

Jaha....nu ses vi inte på tio dagar....eller rättare sagt, ses kanske vi gör men inte "fysiskt", kommer kännas skumt att inte kunna ta på varandra när vi ses....

Det blev lite känslosamt i går när vi skulle sova......mysigt.....men i dag känner jag mig lite "mätt" och det ska bli skönt att mysa med tjejerna i helgen, är nog bra om jag får sakna honom lite och känna hur mkt osv det här betyder för mig......om det e på "riktigt" eller inte......

Har iaf bestämmt mig för att jag INTE tänker bli en soffpotatis som glömmer bort att ha roligt och som puppar sig med sin partner......fast med tanke på min personlighet, mitt frihetsbehov så tror jag knappt jag behöver oroa mig ;)


I kväll är det dax för den årliga brasan med barnen....dom har redan beställt sockervadd och popcorn :)

Varför regnar det ALLTID på valborg!??

Undra om det finns nån slags statistik på hur många år i rad det har regnat på valborg.....skulle bli minst 10 år....är jag säker på!










Av from-som-ett-lamm - 29 april 2010 13:13

I går var jag och M (dagispappan)...ja, han har ett namn ;)

Vi var inne på söder och käkade grekiskt, sen gick vi vidare och tog en varsin öl, snackade och skrattade en hel del, sen åkte vi hem till honom och drack te, pratade och mös......han har alla egenskaper jag letar efter, allt som jag sagt att jag ska ha hos nästa kille, allt som mitt x inte har eller är.....och det känns bra....jätte bra, jag gillar att vara med honom både mentalt och fysiskt......mer o mer för varje gång vi ses och jag är säker på att det är ömsesidigt :).......men jag har fortfarande ett behov av att vara ensam och det har han med.....känns skönt att vi tar det lugnt....fast i går känndes som att jag bara ville dundra iväg som jag brukar......men det ska jag inte....lugnt och fint nu...lugnt o fint :)


I morgon kommer barnen, vi ska kolla brasa och äta sockervadd.....har saknat dom massor!!    


Nu är rasten slut, dax för blöjbyte och mellis....


ciao






Av from-som-ett-lamm - 27 april 2010 12:03

I dag börjar min 7 dagars soppdiet, ska bli spännande att se hur mkt man går ner, jag behöver ju igentligen inte, jag e smal men har nog lagt på mig lite lite lite runt magen och på höften så några kilon ner nu innan jag får börja träna igen, om 3 veckor, skadar ju inte :)


Träffade dagispappan igår igen, han kom till mig, vi åt thaimat och kollade film, sen sov han över.....nice.....men....ja, just det...mmmmmen....Vi e ju hemliga än så länge så att sitta inne i varandras lägenheter är i princip vad som kan göras....vilket är lite tråkigt, blir ju typ vardag direkt då...så så tråkigt.....dessutom tror jag det blev lite för mycket och för nära för oss båda när vi sågs två dagar efter varandra så, både han o jag har ju ett rätt så stort behov av att vara ensamna......

Sen blir jag ju galen på mig själv, han har de egenskaper jag har letat efter hos en kille, men ändå letar jag fel, andra fel, ytliga fel....vet inte riktigt varför, kanske är jag inte redo för en realtion än eller så är det den störda sidan av mig, den sidan som aldrig blir nöjd, som letar och hittar fel, den sidan som har ett alldeles för stort bekräftelsebehov och ett enormt behov av att vara den som jagar, den sidan som begär att killen ska bekräfta mig konstant, men samtidigt vara lite nonchalant och spännande.....suck....vilken kille har den kombon liksom....och vilken kille förstår och kan tolka dom signalerna....ena dagen e jag angelägen den andra vill jag knappt höras..........Suck!

Varför kan jag inte bara vara normal........  





Av from-som-ett-lamm - 26 april 2010 15:55

Var med dagispappan hlea dan i går och hade vår första sleepover :)

Sover ju dåligt med andra och framför allt hemma hos andra, och det här var inget undantag.....men åhhhh så mysigt det va :)

Halva dagen i dag har jag endast gått runt på endorfiner....men nu börjar jag bli trött....och ikväll kommer han till mig.....nice!

Och vi som skulle ta det lugnt....mhmmm...va ska jag säga....lugnt är ju inte riktigt ett ord som är förenat med mig, mitt tempo är motsatsen skulle man lätt kunna säga  

Och jag har bestämmt mig för att njuta av det här, av honom och känslan han ger mig, oavsett vad det leder till....för det vet ju ingen av oss, än så länge......

Det enda vi vet och är överens om, är, att vi trivs ihop och att allt känns bra...MYCKET bra.....


  


Av from-som-ett-lamm - 22 april 2010 18:53

"Råkade" springa in i dagispappan uppe på globen i dag, vi hängde en stund i leksaksaffären, barnen kollade på leksaker och vi pratade, sen skjutsade han oss hem :)  Allt känns mer o mer intensivt för varje gång vi ses, ögonhånglet va inte nådigt i dag.....det pirrade rätt så duktigt i dag.....och då menar jag inte i magen........utan lite längre ner    

Han berättade att hans ex ska ta deras son några timmar på söndag.....jag frågade såklart; va ska du göra då....fick till svar: jag ska hem till dig ;)

Ojojojoj....ska slita av honom kläderna och HA honom....tänker inte vara varken duktig eller fin flicka nåt mer....vill inte vänta längre.....så det så!


Nu ska jag mysa lite med tjejerna    

  


Av from-som-ett-lamm - 22 april 2010 12:44

Var och tog bort styngnen i morse, jag hade, som vanligt, läkt snabbt, tyvärr så snabbt så stygnen hade fastnat, så två småbitar blev kvar men dom kommer kroppen ta hand om eller stöta ut, ingen big deal.....

men på grund av detta så gjorde det ju såinihelveteont att ta bort de stygn han kunnde ta bort...bläää!

Men resultatet är så jvla bra så jag ska inte klaga...och smärta är ju övergående....iaf fysisk sådan!!


Ända sen jag och dagispappan bestämmde att vi ska ta det lugnt och att vi båda vill vara singlaR och ensamna ett tag till så är det som att vi hörs mer....skickar gulligare sms osv......märkligt.....men kanske är det så att bara för att vi har pratat om det så slappnar vi av mer....eller nåt!!

tänker iaf mer på honom nu än vad jag gjorde innan.......

men samtidigt är jag lite rädd, vill inte fastna i ett förhållande...inte just nu iaf...vill ha en singelsommar till.....kanske ska be honom återkomma då...efter sommaren......hahahaha!!


Ännu ett Nymodernt ordspråk:

 Det som inte tar död på en.....får en i alla fall att må riktigt dåligt




Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards