Alla inlägg under februari 2017

Av from-som-ett-lamm - 26 februari 2017 07:59

M vill skiljas, så mkt för det försöket :(
Jag har fått en lägenhet :) som jag knappt kommer ha råd med :(
Barnen har varit positiva :) men det var för att vi inte skulle skilja oss :(
Jag är ledsen kontant hela tiden, livet känns rätt så sorgligt just nu :(

Av from-som-ett-lamm - 22 februari 2017 16:05

Ibland blir livet inte riktigt som man hade tänkt sig.
Snart särbo i ett försök att "rädda" förhållandet och hitta tillbaka till varandra.
Letar lägenhet.
Äter dåligt, sover sämre.
Nästa vecka ska vi berätta för barnen.




Av from-som-ett-lamm - 16 februari 2017 08:58

Barnen <3
Träning, Segt dit men glatt därifrån.
Nytt jobb, heltid :)
Nya glasögon
Choklad



Av from-som-ett-lamm - 15 februari 2017 09:22

Dagarna segar sig fram, det står i princip still här hemma, de sista kartongerna har börjat samla damm och förrådet är fullt.
Jag behöver komma hemifrån, behöver ett jobb och jag vet att det löser sig inom snar framtid.
Ena sekunden känns livet trist och tråkigt och jag vill bara bort, vara ifred, andra sekunden känns det ljust och förhoppningsfullt.
Orkar inte med stress och press om hur jag tänker, känner och tycker.
Mitt behov av att vara ensam, sköta mig själv, vara ifred ökar ena minuten för att sen sjunka andra.
Vet inte vilket ben jag ska stå på.
Allt samlat i ett, flytten, inte ha ngt jobb, att inte ha kontroll på saker, konflikter, krav, tappad lust mm mm mm
En sak i taget, nu ska jag ha ett jobb sen ger sig kanske allt annat.....hoppas.....

Over and out

Av from-som-ett-lamm - 14 februari 2017 17:49

Dålig period för mig, inget känns kul....blä!
Over and out

Av from-som-ett-lamm - 9 februari 2017 09:44

Hittills har jag lyckats pressa in tre pass, om man räknar med söndagen, som fö var en lagom och rolig teamwod :))


Måndag=bendag, roligt och jag delade rack med härliga tjejer (och en superstark) jag kom upp till 70 kg och svimmade nästan, det har aldrig hänt förut verkligen superläskigt och jag som inte ens var uppe på mitt Max :0




Vilade i tisdags men inte i går.
Onsdag=grispass på boxen

8 RFT
10 Front Squats 80/55
24 Kettlebell Swing 32/24
14 Burpees
2 min vila mellan varven
Cap 40 min

Jag och S körde nere i hörnet, tillsammans och lite utanför hetsen (crossfit är lite hetsigt ibland-men man kan ju välja att ignorera den;)
Mysigt och kul, det var länge sen vi var på samma pass <3

Av from-som-ett-lamm - 9 februari 2017 09:04

Helgen var minst sagt intensiv men härlig :)
På lördagen drog vi till MOS, barnen fick presentkort där i julklapp av bästa gudmor S, barnen hittade en hel del och det gjorde mamman också ;)
Vi lunchade på Vapiano MUMS!
Kvällen spenderades i sällskap av M och S, god mat och lördagsgodis framför mello :)

Vi unnade oss sovmorgon dagen efter, småttingarna tog matsäck med sig och tog bussen till närmsta isrink och åkte skridskor hela dan, T åkte till kompis, M kände sig sjuk och tog det lugnt hela dan, jag skruvade upp saker på tjejernas rum...helt själv också, tänk att det var lättare än jag trodde :)

Av from-som-ett-lamm - 2 februari 2017 18:14

Börjar bli trött i kroppen efter fyra dgr i rad.....precis som inte split jerk är svårt ändå ;))
Dagens pass:
E2M i 12 min
1 Front Squat +1 Jerk @ 85-95% 1-RM Clean & Jerk

E2M i 20 min?
Clean Pull + Hang Clean + Clean + Jerk @ 80-85% av 1-RM Clean & Jerk

?Extra Jobb?
3 set
Viktade Pistols 4-6 reps
Stationära Dips 5-6 reps
Barbell Roll Outs 10 reps

Härligt lunch gäng och jag delade rack med en av mina favoritpersoner :)


Bara ett pass kvar denna vecka sen är det vila hela helgen lång :)))

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards