Alla inlägg under november 2011

Av from-som-ett-lamm - 30 november 2011 13:53

Va faaaaaaan det händer ju ingenting på vågen.....kommer jag vara en lönnfet, blek och rynkig tant nu resten av livet!???

Vill gå ner snabbt och det NU!

Mhmmm....får svälta mig om det inte funkar med nåt annat, för helvete heller att jag kommer se ut så här om 5 veckor när vi åker till Grankan.....  


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 30 november 2011 08:30

Snart dax och ge sig ut i julklapps djungeln, barnen har såklart önskat sig endast dyra leksaker men i år blir det inte så mycket, resan till Grekland kostar ju en hel del och det blir helt klart den bästaste julklappen någonsin :). Vi ska fira julafton tillsamans med Ms mamma, hon kommer till oss, tyvärr blir det bara vi tre, barnen är hos sina andra föräldrar :(. Over and out

Av from-som-ett-lamm - 28 november 2011 12:16

Har haft en finfin helg :)

I lördags stod jag och bästaste T i vårberg centrum och sålde våra begagnade kläder och skor.

Shysst att hänga med T en hel dag, det var alldeles för länge sen    sen blev det ju en slant, inte en jättestor men ändå, nu får barnen julklappar ;)) hehehe!

Söndagen spenderades delvis i soffan och delvis med städning, god middag och Melissa horn.

En perfekt helg helt enkelt   


Sen känner jag mig galet kär i min underbara, perfekta och ljuvliga man     


Over and out




Av from-som-ett-lamm - 28 november 2011 07:32

I går blev jag bjuden på konser, Melissa Horn. Tack J   

Kvällen var magisk, Melissa Horn live is tha shit :))))

Kvällen gjorde mig glad!!




Den här sjöng hon precis så här, bara hon och en gitarr...magiskt!





Nu kommer det här bli en tradition :))))


Over and out


Av from-som-ett-lamm - 25 november 2011 12:42

 Det finna ett fåtal låtar som på nåt underligt sätt framkallar så starka känslor hos mig, som berör mig,som alltid får mig att gråta,varför vet jag inte, det är bara så...

Här är tre av dom.....


 Melissa Horn- Du är nog den




Helena Sjöholm -Du måste finnas




Evanescence - My immortal. Här vet jag varför......får mig att tänka på min son...


 



Av from-som-ett-lamm - 25 november 2011 12:05

Det är över.

Och som ett trollslag är illamåendet, skakningarna, tröttheten och apatin borta....bara så där....märkligt, men så skönt!

jag hade varit jätte ledsen när jag vaknade, kommer knappt ihåg det själv, men jag kom ihåg att jag hade dåligt samvete för det jag gjort och att jag tyckte jag var en dålig människa.....vet inte om det var narkosen som talade eller om det var mitt innersta.....gissar att jag aldrig får veta heller......och det är nog lika bra det, faktiskt, för nu är det över och det kommer ALDRIG mer hända igen.

Förträng förträng förträng!!


Min kropp har på några få veckor åldrats ( känns det som) iaf har jag förlorat de få musklerna jag hade och blivit en "tjock" person....bläää! 

Mitt självförtoende e fan inte på topp, håret är för långt och grått, jag ser blek och trött ut, valkarna på ryggen har såklart blivit större och jag skäms när jag ser mig själv naken och psykiskt är det nog inge vidare heller :(

Ska börja med att få någon sådär ordning på utsidan då brukar liksom insidan följa med ;)


Så....I dag börjar jag banta.....

Vikt 72 kg (fy faaaan)

Mått mage 87 WTF

Mått under bröst 80 Heeerrreegguuuuuu!

Små portioner, lite kolhydrater och INGET godis :(  Iaf till en början, utan godis i mitt liv överlever jag inte ;)

I morse åt jag en knäckemacka.

Lunch rostbiff med äggröra och grönsaker

middag har jag inte klurat ut än, men liten portion och absolut inga kolhydrater.

kvällsmål, en kopp te MUMS!

Och träning såklart, men dom sa att jag helst ska ta det lugnt ett par dagar, så det får vänta tills på måndag, blir mkt fys och mindre styrka till en början, vill tappa i vikt först......


Har en bra helg att se fram emot iaf :)

På lördag ska jag och finaste T sälja kläder på loppisen i vårberg och bli rika.....hehehe....i think NOT!

På söndag ska jag och M måla och fixa i lokalen, som för övrigt snart är färdig :)

På söndag kväll ska jag med sötaste J på melissa Horn, tack gulliga gulliga du :)


Här kommer en av mina favoriter på hennes senaste platta.....




 


Over and out








Av from-som-ett-lamm - 23 november 2011 07:07

För att få äta innan aborten var man tvungen att göra det innan sju och eftersom man inte får äta mer innan och det handlar om 6 timmar utan mat, med tanke på illamåendet så vette fan hur det ska gå till, jag har ätit nånting varannan timme annars har det inte fungerat!!! Jag ska vara på sjukhuset redan vid tio, få nån tablett, så det blir en lååång dag, men sen är det över........ Föresten så är jag förstoppad wtf?!

Av from-som-ett-lamm - 22 november 2011 21:08

M har tagit ledigt både i morgon och på torsdag, för att ta hand om mig, onsdan e ju självklar men torsdagen hade han inte behövt , jag har världens bästa man   


Ska bli skönt när allt är över.

Märkligt men psykiskt mår jag inte dåligt, tror jag vet varför, jag mår fysiskt riktigt dåligt och sen....vill nästan inte säga det....men, jag vill inte ha fler barn......hemskt.......


over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards