Alla inlägg under januari 2013

Av from-som-ett-lamm - 31 januari 2013 07:58

Ju äldre jag mer ju mer börjar jag fundera kring andlighet, ödet och energier.
Inte så att jag kommer bli kristen eller så men nyfikenheten för saker som jag förut inte varit så intresserad av har väckts, en ny fas i livet som jag ser fram emot :)
Känner också mer och mer lugn, rädslan för att missa något finns inte längre kvar och jag känner mig oerhört nöjd i livet och det känns som känslan kommer stanna kvar länge för den har bara växt ju mer åren gått :))))
Stressen över mitt åldrande ebbas ut, för bara några år sedan var jag hysterisk, nu bryr jag mig men inte manisk, känns lite som jag accepterat min ålder och trivs med den :)
Lite is good

Av from-som-ett-lamm - 31 januari 2013 07:34

I går firade vi bästa Sannas födelsedag med middag och present :)
God mat, god öl (?) fina samtal och god (billig) efterrätt, en härlig kväll helt enkelt :))))

Av from-som-ett-lamm - 30 januari 2013 10:11

Regnet det bara öser ner.....blä!
Tur att jag har lokalen så jag kan ha verksamheten inne utan att det blir trångt, nu leker barnen och jag plockar inför lunch ( så snart jag skrivit färdigt här vill säga;) snart ska vi alla upp och hoppa och ha miniröris :)
Hoppas på sol i morgon för då ska vi grilla :)

Av from-som-ett-lamm - 30 januari 2013 07:41

Den här veckan sniglar sig fram och jag saknar barnen jätte mycket, det e fan inte meningen att man ska vara utan sina barn.....onaturligt!!!
I kväll kommer bästa Sanna hit, vi ska bjuda henne på födelsedagsmiddag :)
På fredag får jag iaf träffa min äldsta som ska ha sin första dansklass för terminen, nytt ställe....spännande!
Sen ska det nattvandras på kvällen...nödvändigt och med trevliga människor så känns det som kvällen kommer gå fort :)
På lördag är det kalas, inte här utan borta hos goda vänner, ser jag fram emot :)
Så ser min vecka ut, hur ser er ut!?

Av from-som-ett-lamm - 30 januari 2013 07:36

En liten fågel viskade i mitt öra att det snackas om mig, jag vet vem som pratar och jag är inte förvånad, tråkigt för henne att hon inte har nåt viktigare för sig som tex att sköta sitt jobb lite bättre;)
Man skulle ju önska att personen i fråga vaskade fram lite mod och tilltalade mig direkt, men det har jag försökt förut gällande den här människan, funkade inget vidare så jag antar hon hellre agerar feg stackare och viskar bakom min rygg. Käringar!!!!!!!

Av from-som-ett-lamm - 29 januari 2013 07:51

Hörde om en app som ska vara den "nya" instagram, den heter Vine. Den funkar ungefär som insta, förutom att man spelar in korta filmer vilket jag upptäckte var skiiiiit kul :))) har redan spelat in två. Har än så länge inga följare och följer heller ingen, dessutom känner jag inte en kotte som har Vine ännu.....så kom igen nu hörrni :)

Nä nu ska här jobbas.....ciao!!

Av from-som-ett-lamm - 29 januari 2013 07:50

Hörde om en app som ska vara den "nya" instagram, den heter Vine. Den funkar ungefär som insta, förutom att man spelar in korta filmer vilket jag upptäckte var skiiiiit kul :))) har redan spelat in två. Har än så länge inga följare och följer heller ingen, dessutom känner jag inte en kotte som har Vine ännu.....så kom igen nu hörrni :)

Nä nu ska här jobbas.....ciao!!

Btw

Av from-som-ett-lamm - 28 januari 2013 16:01

Jag har världens finaste flickor, kolla själva får ni se :)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards