Alla inlägg under juni 2019

Av from-som-ett-lamm - 30 juni 2019 00:56

De tre första dagarna i Torrevieja har rusat förbi, i morgon kommer extra familjen :)
Vi har hunnit med pool och strand häng, shopping, spel, fotboll, träning och sol.
Det blir väll typ samma resterande 7 dagarna här ;)

Av from-som-ett-lamm - 13 juni 2019 22:52

Min förstfödda lilla tjej är inte så liten längre.
Idag slutade hon 9an och efter sommaren börjar en ny tid för henne och också ännu ett steg närmare vuxen världen.
Tiden går så fort, ibland alldeles för fort.
Mamman grät glädjetårar och sorgetårar idag, glädje för allt roligt och spännande som väntar henne och sorg för att hon snart lämnar boet.
Finner inga ord för hur stolt och imponerad jag är, min kloka, fantastiska dotter <3

Av from-som-ett-lamm - 7 juni 2019 00:07

Mina prinsessor <3
En balprinsessa och en fotbollsprinsessa, vilken tur jag har haft <3

Av from-som-ett-lamm - 1 juni 2019 16:31

Den här veckan har bjudit på rätt så mkt jobbstress, betygen skulle vara satta på onsdagen.
Men nu är det gjort :)
På torsdagen sov jag ut, tränade m T ch sen kom hennes bästis över och vi hjälpte varandra att färga ögonbryn och fransar på varandra.
När dom åkte kom S och sällskapade sin mamma framför tvn till sena natten.


Fredagen fick starta den här party månaden (bjuden på fest varje helg under hela juni, det ni:)
Vi mötes upp hemma hos L som bjöd på bubbel, drinkar och pasta :)
Åkte sen in på soul train, dansade röven av mig, drack drinkar, skrattade, fnissade, flörtade och hör och häpna hånglade :0
En kul och lite galen kväll, ser fram emot fler såna kvällar i sommar :))))

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards