Alla inlägg under september 2011

Av from-som-ett-lamm - 30 september 2011 07:32

Hade jag pengar skulle jag fettsuga mig feta valkiga mellankropp, lyfta mitt trötta ansikte och lasra bort mina spindeltrådar på benen....Jag HATAR att åldras, inte så att jag inte vill bli äldre för det gillar jag, men utseendemässigt är det fan inte kul alls, faktiskt!!


Drömmen härom natten har gett mig lite huvudbry.....

Av from-som-ett-lamm - 30 september 2011 07:07

Äntligen fredag :)

Den här veckan har kännts alldeles för lång, stressig och tråkig!

Gårdagen var inget undantag, stressade livet ur mig hela dagen, var tvungen att jobba över och blev ännu mer stressad av det...så klart!

Var dessutom galet trött hela dagen....vilket iofs kan bero på att jag petat i mig en atarax dagen innan just för att slippa känna stress, men det verkar inte spela någon roll om jag gör det eller hur många jag stoppar i mig jag är inne i en stressig period, och inte bara att jag stressar under dagtid när jag jobbar utan också en innre stress, tre som slutar måste få in nya barn, min yngsta ska få börja sin utredning (vilket så klart glädjer mig, men även stressar mig), lokalen måste bli klar mm mm mm mm

Önskar jag kunnde hitta ett sätt att tagga ner.....verkligen!




Av from-som-ett-lamm - 29 september 2011 13:25

Är sjukt trött och extremt stressad just nu.

Har en familj som ska flytta vilket innebär att tre stycken försvinner samtidigt, vilket är hälften av min inkomst per månad....känns skit jobbigt och stressigt.

Jagar just nu nya barn och det brukar vara lätt men inte just nu!!?



Drömde om en gamal "bekant" i natt...


over and out



Av from-som-ett-lamm - 28 september 2011 07:20

I morse stod vågen på 69 kg...WTF!!!!!!!!????

Fast varför är jag förvånad, jag har nog fan ätit till mig den vikten under sommaren, och allt har liksom satt sig som ett skärp, fast ett väldigt brett skärp, runt magen och ryggen, skulle mycket hellre ha sett att det satt sig på arslet...faktiskt!

Nu blir det gi ett tag, för så här tänker jag fan inte se ut!!



Over and out



Av from-som-ett-lamm - 27 september 2011 13:15

Kollade på lokalen i går och den känndes mindre än sisst jag var där och då hade dom ändå tömt den, fast tillräckligt stor för att funka :)

Däremot sprang det omkring spindlar som var stora som möss där , hur ska det gå, jag har ju värsta fobin     jag får helt enkelt köpa en STOR STOR insektsspray flaska och gasa ihjäl dom jävlarna  eller införskaffa lite mod ;)


I går var en riktig skitdag och då menar jag bokstavligt talat.

Ett av barnen kladdade sin avföring på mattan, leksakerna och på ett annat barn    

Behöver jag säga att jag kännde bajslukt och mådde illa hela dan.....


I dag är en bättre dag, hittils ingen avföring någon annanstans än i blöjorna ;)

och hittils ingen stress, dagen har flytit på bra och jag har njutit av solen :)

I kväll står träning på schemat :)


Over and out


Av from-som-ett-lamm - 27 september 2011 07:59

Nu har jag bokat en resa för mig och M i vinter....ett måste för en sol och värme törstande kvinna som jag, vi åker till kanarieöarna, till ett ställe som ligger mellan Puerto Rico och Puerto de Mogan,  som heter Playa del Cura.

Nytt resmål för mig trots att kanarieöarna har blivit en åteerkommande plats för mig de senaste 2 åren, det är garanterat varmt, soligt, billigt och sen kan man välja fest eller lugn, visst turistfälla men man kan ju välja att inte gå in i den när man väl  är där    



Playa del Cura



Har också bokat en resa för hela familjen, hittade en relativt billig resa, eller iaf en som inte gjorde så stora hål i plånboken, för faaaan va dyrt det är när man är fler än fyra stycken :(

Iaf så blir det Grekland och Chanai kusten :)


 


Så det blir till att spara, spara och spara och inte shoppa loss nånting, men det är det fan värt!!!!

Ska bli skönt med sol och en lugn en vecka i vinter och underbart att få se barnen glädjas i sommar :)


Over and out



  

Av from-som-ett-lamm - 25 september 2011 15:04

Har lyckats hålla i träningen i tre veckor nu.....känns skönt att komma igång på riktigt efter ett alldeles för långt uppehåll...

Har kommit fram till att jag bara tänker träna 3 dgr i veckan, det känns som att det är precis vad jag hinner med och orkar ......


tjipp tjipp!!

Av from-som-ett-lamm - 19 september 2011 10:47

Hade parmiddag i Lördags, för 5 par, vi var allt som allt 12 pers med oss.

Kvällen blev skit lyckad, maten blev bra, alla vara glada...några kanske lite för glada ;) hehehe, roliga lekar lektes och drinkar dracks :)

och kvällen tog slut alldeles för fort, helt plötsligt var klockan halv två och alla gick hem, man ska ju sluta när det är som roligast och det var precis vad vi gjorde!


I dag tog jag ledigt, har hängt i tvättstugan hela dan och ska dra av golven lite snabbt, träna och sen hämta min äldsta som fyller 8 år i dag, hon och jag ska gå iväg bara vi och ta en fika och mysa, hon ska få äga mig en timme och jag henne  

Hon har blivit så stor, tiden går alldeles för fort, i helgen ska hon ha sitt första party, förut har det varit kalas men det tyckte hon känndes för töntigt....hjäälp, stanna tiden!!!


Nä nu är det dax att strama åt gäddhänget.....


Over and out






Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards