Alla inlägg under december 2009

Av from-som-ett-lamm - 30 december 2009 16:52

Veckan lider mot sitt slut :( 
och jag har haft fullt upp....därför har jag inte skrivit nånting förens nu.
Har lärt känna ett gäng m norrmän som jag hänger med i princip dygnet runt :)
dom har en stor fin lägenhet en bit utanför puerto rico o där har jag blivit hängt i ngr dagar, vi har ätit och drukit gott, hängt på stranden, kollat film o svullat godis och även hunnit med en kväll på stan.....


Apropå kvällen på stan.....jag var "hemma" och gjorde mig iordning, drack en liten breezer och drog sen in och mötte upp "gänget", som beställde in skumpa....fin som faaan haha!
kan säga så mycket som att det blev en hel del skumpa den kvällen o en hel del dans på borden också ;)
men kul hade jag....nu blir det lugna gatan tills i morgon...då e det ju nyår..har köpt fina fina klänningen och satsar på skumpa och dans på borden in till tidiga morgonen.....


Ciao



Av from-som-ett-lamm - 27 december 2009 20:21

Första kvällen ute ...själv.....i puerto rico.....jag kan avslöja så mycket som att man sitter INTE länge utan sällskap ;)


Jag åkte in och satte mig på det ställe där det senare blir disco......först bjöd ett gäng irländare över mig till deras bord.....något överförfriskade och rätt så knepiga att förstå...men helt ok...när dom gick började jag snacka med en norrman som var här med sina barn.....sen var det dax för dansgolvet....väl där började festen på allvar...ett gäng spanjorer och jag dansade i princip "arslet" av oss.....mkt roligt o glatt gäng :)
Sen stötte jag ihop med ett gäng norrmän...något överförfriskade och rätt så svåra att förstå men så så roliga......hängde m dom till sena natten.....
sov inte så länge....bakis...men trots det mötte jag upp norrmännen och hängde m dom på stranden hela dan...nice!!


I kväll blir det chips o spansk tv :)


ciao



Av from-som-ett-lamm - 26 december 2009 18:57

Vaknade efter 12 TIMMARS sömn...woow måste ha varit skit trött..verkligen!
Tittade ut och insåg att jag lika gärna kunde ha fortsatt sova...REGN..va fan, på MIN semester!
Låg inne och kurade lite under täcket, satte på kaffe, käkade frukost och surfade lite..tittade ut....SOLEN...på min semester :)

Har legat i solstolen vid poolen hela dagen, en och en annan avstickare till affären, ätit lunch och kollat mailen...märkligt nog har jag inte bränt mig...solskydds faktorn har gjort sitt ;)
I morrn måste jag bränna på lite....vill ju ha färg när jag kommer hem....

Nu ska jag ducha, ta en taxi in till "stan" äta nåt gott, ta en paraplydrink eller två...sen vet man aldrig vad som händer ;)

Ciao

Av from-som-ett-lamm - 25 december 2009 20:19

Sov kanske 2 timmar drygt innan jag tog en taxi till arlanda.
Blir tvungen att leta reda på taxin, den hade parkerat fel...suck...till råga på allt skulle taxchaffisen sen prata heeela vägen till arlanda och dessutom be om en dejt.....whats up with that!??

Planet försenat en halvtimme, boardade sist av alla, fick en lite glimt av cockpit...roligt...eller inte  ;)
Trångt, böckigt och precis brevid toaletten, men jag sov nästan hela vägen...som en stock..tror fan jag tom snarkade..hehe!
Sista timmen var jag vaken och pratade med mina "grannar", ett äldre par som ofta åker till Kanarieöarna, mycket trevliga, hoppas jag sitter med dom på vägen hem :)

När vi ska börja gå in för landning är det väldigt blåsigt och vindigt...riktiga ordentliga luftgropar, planet krängde ordentligt fram och tillbaka, upp och ner....och helt plötslit säger piloten det man absolut INTE vill höra när man sitter i en plåtlåda flera tusen meter upp i luften; pga tekniska problem kan vi inte landa utan måste cirkulera och försöka igen om 10 minuter....TEKNISKA PROBLEM....folk grät, par höll varandra i händerna, barn skrek, vi blev rädda på riktigt....mkt obehagligt,  men vi kom ner till slut även om det känndes som en evighet!

Hade lite tur, väskan kom nästan direkt så jag började gå mot bussarna, väl där frågade jag en vingvärd vilken buss jag skulle med, när han precis skulle svara kommer det en full galning från ingenstans och börjar slå på honom, en annan vingvärd försöker få bort honom och polis blir tillkallad och fulltratten blir avvisad.....
Busen blir så småningom full med glada men ngt skakade turister, allt går bra...tills....chauffören stannar mitt på motorvägen och kör upp på sidan....TEKNISKT PROBLEM igen....jag menar, va e oddsen för det liksom.......men det fixar sig nästan på en gång och vi far vidare till hotellet....

Har precis kommit tillbaka efter n låång promenad..snudd på nästan vilse haha!
nu ska jag bara slappa och sova tidigt så jag kan njuta av en förhoppningsvis "lugnare" dag i morgon :)

natti natti

Av from-som-ett-lamm - 21 december 2009 23:23

Fan, den här boggen skulle ju handla om mitt dejtande...men nu var det alldeles för länge sen jag dejtade.....och alla de olika typerna jag sprungit på har jag redan skrivit om...eller....mhmmm..

Kan berätta nåt kul..eller kul och kul....avgör ni!
för ett tag sen började jag chatta med en kille här, på ekontakt (har sett att han finns kvar här..hjäääälp) han såg helt normal ut och verkade helt normal också...men som vanligt...skenet bedrog....rejält!
Vi byte mailadress...han skulle skicka lite fler bilder....och det här vad han skrev;

"Här kommer lite mer info om mig och mera bilder.
(Jag kan tyvärr inte ha MSN eller liknande.....har bara jobbets dator.)
Jag heter alltså namn bor i Vasastan, centrala Sthlm, jag är 39 år.
Cendre hårfärg, 186cm, mycket välutrustad, hyfsat vältränad.
Jobbar inom finansvärlden där jag lyckats ganska bra.
Lyckades göra en del bra affärer innnan finanskrisen drabbade oss.
Anses både trevlig och gullig, tycker om lite vilda tjejer som uppskattar riktiga MÄN.
Alltså MÄN som vet vad dom vill, som vet hur man tar hand om en riktig Kvinna.
Med hjälp av smek, kel, fingrar, tunga och min stora kuk vill jag få dig att njuta och bara tigga om mer.
Jag är lagom dominant i sängen, men inte annars. Det handlar bara om vanlig sex, mkt oralt. 
Hoppas du tycker om att smaka sperma. Jag tänder på små sexiga spännande rollspel.
Men nu vill jag givetvis veta mer om dig också.
Vill gärna se lite fina bilder av dig, och lämna gärna med ett telenummer."

I det här mailet fanns även fem bilder....de två första var på hans ansikte sen spårade det ut en aning..precis som det han skrev...de sista tre fotona var på hans penis...
i stående tillstånd!!
ALLVARLIGT......kvinnor....generellt sett vill inte se penisen innan dom ens träffat mäniskan bakom penisen......
Det värsta eller ska man skriva det lustigaste....var att killen har kontaktat mig flera ggr här på ekontakt....och varje gång har jag skrivit att jag redan fått hans massutskick med penis och allt....shit snubben håller inte ens reda på till vilka han skickar och/eller hur många ggr...snacka om att desperat söka efter ett ligg...Du mannen...prova krogen fem i tre, kanske ger bättre utdelning ;)

Det här visar bara ännu en gång...på nätet finns det mkt konstiga, skumma och lite småläskiga människor...hua!



Av from-som-ett-lamm - 21 december 2009 13:59

Retar mig på vad folk säger just nu och vet inte riktigt varför.....antar att jag har på nåt sätt fått nog, tänker liksom inte ta mer "skit" även om det så bara är en kommentar som säkert inte betyder något alls.....
Undra om det är en av skiljsmässo faserna hahaha! ;)

Häromdagen sa två killar, en här på ekontakt och en av mina bästa vänner att jag var djup....mhmmm....blev lite paff men också lite fundersam...har ett svar till er båda nu;
Om en människa inte är djup är hon/han bara en yta.....inte sååå kul kanske ;)

En av mina vänninor sa till mig i går....jag hatar att prata med dig i telefon när du jobbar...har ett svar till henne också, no hard feelings men ge fan i att ringa när jag jobbar då!!!!!!! 

En annan vännina sa i dag, Du faller så lätt, du kastar dig ut där...känslomässigt....du har så svårt att vänta.....mitt svar till henne är; 
Den som inte vågar vinner INGENTING!!

Sen till alla er som skiter i männsikors känslor, som bara kör över folk...ni vet vilka ni är...
What goes around comes around....

Av from-som-ett-lamm - 21 december 2009 08:42

När andra räknar ner till julafton räknar jag ner till resan.....har nog redan nu lite resfeber....det är första gången jag åker någonstans själv och det känns bra....väldigt bra!
En av mina närmsta vänner sa häromdagen; jag kanske kan hänga med, först blev jag glad...sen tänkte jag; NEEEEJJ jag vill åka själv, behöver åka själv, den här resan är för mig och bara för mig, tror han fattade det för han ändrade sig snabbt och sa; fast jag har nog inte råd...Phew!
Jag brukar omge mig av nära och kära när jag inte har barnen så att vara helt ensam under en hel vecka har jag nog inte varit på en sisådär 10 år....så det ska bli intressant...lära känna sig själv lite bättre antar jag!
Sen vet ju alla som känner mig att det kommer ta en halvdag så känner jag i princip alla på hotellet...så...så ensam kommer jag nog inte bli ;)

Av from-som-ett-lamm - 19 december 2009 21:45

Sen en tag tillbaka har jag kännt mig trött, försökt att räcka till
Känner mig ibland tom och försöker hitta vägar som leder rätt...
Det finns så många måsten och saker man bör...och mitt i allt ska man vara sann...
ibland glömmer jag bort vad som är bra med mig.....
Har börjat vara tyst och försökt känna efter hur det känns.....Lyssnar mer...
Kämpar om en plats som passar, till slut har man glömt vem man är......snart ska jag hitta vem jag är igen...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards