Alla inlägg under juli 2011

Av from-som-ett-lamm - 7 juli 2011 13:08

Sprang på en tjej i dag ,som jag trots att vi inte är nära vänner eller har umgåtts ,känner stor samhörighet med, hon känns alltid som en gammal god vän när vi ses, en sån vän man bara fortsätter prata med där man slutade sist.

Vi har nästan alltid varit i samma skede i livet varje gång vi setts och idag var inget undantag, sist jag såg henne var hon mager, ledsen och nyseparerad, i dag var hon snygg, välmående och lycklig. Jag blev uppriktigt glad att se henne må så bra :)

Vi pratade länge och intensivt, som alltid, för att sen skiljas åt....utan att byta nummer eller adress.....och som alltid ångrar jag mig och tänker att jag borde tagit hennes nummer.....men jag tror på riktigt hon är en av de människor jag alltid kommer ha i mitt liv och i denna "form"....så...ha ett underbart liv tills vi ses igen ;)


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 7 juli 2011 07:45

Har blivit besatt av, So you think you can dance, har tittat förut men missat en hel del bra avsnitt, kollar reprisen som är kl sju varje morgon......bara jag, en kopp java och en massa vacker dans....sweet!!



Av from-som-ett-lamm - 6 juli 2011 08:02

Min första semesterdag och solen är frånvarande :(

men skitsamma, jag ska träna, städa lite och shoppa nåt snyggt till torsdan, då vi ska fotas, och bara njuta av att jag är ledig :)


M är inne i nån dålig, osäker period, han känns lite svartsjuk o osäker....försöker att inte bli arg (svårt), ska försöka ta hänsyn och visa honom hur mycket jag älskar honom så han blir säker igen :)


Näää, nu ska det drickas kaffe i lugn o ro...


Ciao




Av from-som-ett-lamm - 5 juli 2011 12:53

Lyckligt överaskad, min semester kommer börja redan på torsdag :)))

Jag letar febrilt efter en sista minuten till mig o M, svårt o hittar jag ingen superbillig får vi väll bli kvar här tills det är dax för venedig......ska ju inte gnälla direkt...är bara så trött på den svenska sommaren....


I kväll är det dax för den sista dansklassen, vi kan all goreografi men behöver finslipa vissa delar av den...träna träna träna!

Känns lite trist att det är sista gången, men ska försöka övertala M att vi ska ta en kurs efter sommaren...mhmm...kvickstep har alltid lockat mig ;)


Over and out


Av from-som-ett-lamm - 5 juli 2011 12:48

Till S

Vi Saknar dig och flickorna, vi undrar hur ni mår, har ni det bra där uppe, hur går det för tjejerna i skolan, hur går det för dig..har du fått jobb!??

Trivs ni där, ska ni ner hit nåt i sommar!

Läser du min blogg så skicka gärna nåt litet, så vi iaf vet att ni är ok!!





Av from-som-ett-lamm - 4 juli 2011 10:34

Bidde semester from torsdag redan, blev så här glad   

Av from-som-ett-lamm - 4 juli 2011 08:04

Sista jobbveckan nu och tiden tickar låååångsamt.....


Har haft en superbra helg, fredan grillade vi med fina vänner, lördag tog vi bilen och solade o badade på Grisslinge havsbad hela dan, och tom jag badade :)

På söndan spenderade vi lite pengar på globen sen åkte vi och klättrade på klätterverket i sickla, M och jag lärde oss att säkra och barnen klättrade som aldrig förr, ska försöka göra det till en familjegrej som vi kan göra ihop dom veckorna vi har barnen :)


Denna vecka är en barnledig vecka och då såklart fullbokad....pust!

I kväll ska det tränas, på tisdag är det dans, onsdag ska tattueringen bli färdig, torsdag ska jag o M "provfotas" inför bröllopet :)

Roliga saker men det skulle ju vara skönt om man bara fick vara när man inte har barnen.....


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 3 juli 2011 13:22

Min yngsta juvel, Mitt lilla hjärta, mitt allt, har blivit värre, hennes utbrott är större, hon gör illa sig själv igen- vilket hon inte gjort på länge, hon är våldsammare, argare och mer frustrerad och ledsen.....känns så jävla maktlöst och sorgligt att inte kunna hjälpa henne, att hon ska behöva må så här, bara se på när hennes frustration och ilska rör om hela henne, hon blir missförstådd av alla...ibland också av mig...mitt tålamod tryter ibland och det ger mig sjukt dåligt samvete....

Vill bara att hon ska ha det bra, må bra, känna sig älskad, duktig och "normal".

Jag kommr alltid försvara, förklara och vara hennes ambasadör, hon är mitt allt, älskar henne oändligt   

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards