Alla inlägg under mars 2014

Av from-som-ett-lamm - 2 mars 2014 12:44

Hade en jätte trevlig och rolig kväll igår, men redan vid ett ville jag bara hem och sova, jag är för gammal för att gå ut ;)
I dag är jag inte så kaxig, sov länge, mådde illa, åt, mådde ännu mer illa, så nu ligger jag här i soffan och mår illa!!!!

Av from-som-ett-lamm - 1 mars 2014 19:13

Blir nog fäst ändå
Vi drar snart in mot stan och ska möta upp lite folk :)
Sen har vi en kompis som e på Avicii som vi kanske ska ses med senare.
Kommer bli sköj
Kör blått tema i kväll

Av from-som-ett-lamm - 1 mars 2014 09:32

Som sagt man ska kunna stå för skiten man snackar, men det gäller tydligen inte alla....pinsamt!

Vänder bladet och går vidare, och låter "fjortisarna" hålla på ifred, byter raskt ämne till nåt mer sköjigt :)
I går var vi på kalas hos Ms syrra A som fyllt år. Alltid lika trevligt att vara där men i går var det lite extra trevligt :)
As dotter var där och hon och jag hamnade bredvid varandra, vi har inte pratat så mycket tidigare, visade sig att vi hade massor gemensamt och att hon är en skit skön tjej, alltid kul att bli glatt överraskad av människor istället för tvärtom :)
Hur som helst så kommer hon och hennes man och deras barn över och käkar middag med oss nästa helg :)
Det ser vi fram emot :)

I dag står ridning på schemat efter en maffig frukost.
Sen ska jag och M få i oss lite mat och åka in till sparadiset och få en duomassage, dvs massage samtidigt i 50 minuter, ska bli galet skönt för min ömma kropp.
Förmodligen avslutar vi kvällen med ett glas vin eller två i Js härliga sällskap :)
En perfekt lördag om ni frågar mig.

P.s undra om jag ska starta en hemlig blogg och bara bjuda in speciella och riva av lite skit i den, nääää, jag river av mig här istället :)

Tjing tjong!!!!!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards