Alla inlägg under mars 2012

Av from-som-ett-lamm - 5 mars 2012 11:54

I helgen gick jag förbi en mormir som hade sitt barnbarn i vagn trots att flickan var runt fyra år?! Mormorn bad flickan kliva ur vagnen och gå upp för en trappa så mormorn skulle orka dra upp vagnen för ränan som gick brevid trappan, flickan villle inte kliva ur vagnen och då valde mormorn att dra upp vagnen med flickan i trots att hon knappt orkade. Jag hade sån jävla lust att ta upp ungen ur vagnen och säga åt henne att nu jävlar går du upp för trappan, men jag höll min käft. Varför finns det såna vuxna?! Varför finns det föräldrar som inte tror sina barn om nånting, som har skygglapparna på dygnet runt, eller föräldrar som låter barnen bestämma allt, jag undrar verkligen på riktigt??!! Tror dom att dom gör barnen en tjänst, att barnet kommer tacka dom sen när dom blir äldre?! Dom lär sina barn att ljuga att bli oärliga och osociala. Att alltid säga om ens barn, nej men det tror jag inte h*n har gjort eller det skulle aldrig h*n aldrig göra det är att vara en olämplig förälder, för hur tror dessa föräldrar att deras barn ska lära sig rätt och fel om dom alltid kommer undan med alla dåliga saker dom gör. Jag vet Vad som blir av dessa barn, har arbetat både på behandlingshem och det är där man hittar dom, eller så går dom igenom livet som osociala och jävligt dryga typer, är det det så man vill att ens barn ska sluta???!

Av from-som-ett-lamm - 4 mars 2012 19:53

Märkligt hur man funkar i vissa sammanhang. I dag skulle jag och M hälsa på vänner till honom som precis fått en bebis, direkt blir jag lite osäker, känner att jag igentligen inte vill.....förmodligen för att det är en situation jag inte har kontroll över och för att jag ibland kan känna mig obekväm när jag inte känner någon.....men det gick så klart bra....jättebra dessutom......trodde ni inte va, att jag kunnde vara lite blyg ;)))


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 2 mars 2012 08:18

Våren e nog här, och jag blir så här glad    

Fast jag är sjukt trött, somnar typ nio varje kväll framför tvn och jag fattar inte varför, har sjukt låg energi, vilket är ovanligt för mig ?? Är det åldern tro ;)


Nu när våren är här (hoppas jag) kommer suget på en ny tattuering och märkligt nog är jag sugen på en drake.....en femenin, inte så stor på underarmen.....men jag är tveksam, kan ju se helt fördjävligt ut om det blir fel, men skit coolt om det blir bra......mhmmm...kanske ska köra safe och sätta dit en blomma.....

delfin kan jag också tänka mig, fast en lite ovanlig......mhmm...vad tycker ni!!??


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 1 mars 2012 16:42

Blev överaskad med middag på grekisk restaurang i går av min finaste man sen överaskade jag min man med lite lyx i form av en svit för natten med bubbelpool och bastu i rummet.....och fan va nice det var :))))

Vi bubblade, bastade, duchade, låg i massagestolen och drack skumpa om vartannat hela kvällen :)))

Svårt att beskriva med ord så här kommer bilder istället :)


     




Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards