Alla inlägg under november 2012

Av from-som-ett-lamm - 23 november 2012 09:19

Magsjukan var effektiv på vågen iaf ;)
Mår mycket bättre idag.
Och tur är väll det för idag ska ALLT göras, städa, laga all mat och baka både bröd och kladdkakor och stödhandla. Passar ju bra att jag inte jobbar idag då ;)

Av from-som-ett-lamm - 22 november 2012 20:40

Av from-som-ett-lamm - 22 november 2012 18:44

Ynklig som aldrig förr, saknar min man som är på nåt slags julbord.
Jag provade att äta och nu har jag skit ont i magen....blä!
Jag som skulle baka i dag men ingen vill nog ha kladdkaka och bröd med magsjuka i. I morgon kommer vi ha sjuuuukt mycket att göra :(

Over and out

Av from-som-ett-lamm - 22 november 2012 10:22

Blääääää, ont i magen och kissar bajs. Varsågod för informationen, jag vet det är mycket intressant!!!

Av from-som-ett-lamm - 22 november 2012 07:45

Dag två med viktvästen på, 5 extrakilo på morgonpromenaden. Tyngre helt klart men så bra....hoppas jag!

Upptäckte igår att min gäddhäng har börjat hänga som på en riktigt gammal kvinna.....hjälp! Det blir till att träna armar extra mycket from nu!!

I går åt vi på mcdonalds, har inte ätit där på hur länge som helst och jag kommer nog aldrig mer göra det igen för min mage har sen dess varit urkass....jävla skitmat!!!!!


over and out



Av from-som-ett-lamm - 22 november 2012 07:09


Ehhhhhh....jag pysslar liksom inte.

Jo, med barnen.....så jag får väll säg julpyssel och påskpyssel då!!


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 21 november 2012 12:16

Nu blir det nattvandring av i mina hoods :)

Jag och några grannar är i faggorna att starta upp nattvandring. Vi har redan skrivit avtal och får Jackor, ficklampor, telefon och förstahjälpen kit nästa vecka, och fritidsgården har lovat en plats till oss där, dessutom skulle föreståndaren smsa alla de telefonnummer vi kan tänkas behöva och tala om att vi finns på nästa samverkans möte, det lönar sig att ha gamla kontakter från min tid som fritidsledare kvar :)))

Det behövs fler vuxna ute som "stör", stöttar och knyter kontakter med ungdomarna här.

Känns mer än skönt att få bidra till att lugnet kanske sprider sig här i vårt,förtillfället röriga område.



Over and out



Av from-som-ett-lamm - 21 november 2012 08:15


 ?

Skit svårt verkligen!!!!

Jag hade nog ingen direkt önskan när jag var liten, och när jag var i tonåren hade jag fullt upp med att vara en rebellisk fjortis och hade knappast någon tanke på framtiden....det var när jag blev lite äldre som jag började fundera på framtiden och vad jag ville bli och då var det saker som polis, behandlingsassistent (check) och Skådis (halvcheck) som jag efterträvade.


Saker osm mina barn vill bli däremot kan jag leverera.

Tindra har sagt ända sen hon var 3 år att hon vill bli polis.....bra där :)

Saga 3 år ville bli tjuv...?

Saga nu, 7 år vill bli pensionär....mhmmm....ja vad säger man ;)



Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards