Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Mr msRobinson

Av from-som-ett-lamm - 12 december 2009 16:13

När jag blev singel och "gav" mig ut där, både i nattlivet och på nätet, blev jag  förvånad över att så många yngre killar visade intresse.......eller snarare jagade livet ur en ;)

Unga, vackra, sexiga, virila små hetingar från 27 och uppåt som boostade ens självförtroende, som bara hade ögon för en gammal hagga när det fanns unga, vackra, sexiga och heta tjejer i deras egen ålder....det e klart det va svårt att hålla sig från det ;)

Blev nyfiken på varför och vad det var med oss äldre som de unga ville ha, varför en äldre attraheras av en yngre är mer uppenbart liksom ;)
Blev som en slags undersökning eller en studie i varför...hahaha...och det valparna gav som svar var:
En äldre kvinna är okomplicerad.........men se där har ni fel, en äldre kvinna är vanligtvis mer komplicerad än en yngre...
En äldre kvinna vet vad hon vill...sant!
En äldre kvinna kan sin sak......nja sanning med modifikation ;)

En anna sak som dessa yngligar verkade vara överens om, var att med en äldre kvinna behöver man inte anstränga sig....ehhh...ja vad ska jag säga killar....har ni den filosofin är det nog bättre ni slutar dejta helt...ALLA kvinnor..spelar ingen roll ålder, storlek, yrke eller ursprung......vill ha en kille som anstränger sig...och då menar jag att anstänga sig överallt och med allt!

Typ nr 3:
Mr msRobinson
Han är ung, snygg, vältränad. Jobbar troligtvis som snickare, målare, bygg eller nåt liknande. Bor i en etta i nån shabbig förort eller med lite tur på söder ;)
Han är inte fysisk offentligt....nån kan ju tro att han har känslor, liksom!
Han har ett stort ego, tänker mycket på vad han vill och vad han kan få ut av nya människor.
Han jagar på krogen eller på nätet. Jagar han på nätet kan ni få allt från avklädda bilder till naket till närbild på hans k*n.......varför kan man undra......har inte riktigt svar på det...men kanske är det så att han tror att bara för att han är stolt som en tupp över sitt don så är alla andra det också......eller nåt!?
Han går rakt på sak och är rätt så ärlig med vad han vill.
Han kan ha en ung, söt flickvän och kan dessutom skryta med det och om hur kul det är att hon inte vet vad han gör.....suckl!

Den här typen har jag aldrig dejtat men stött på....och passerat!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards