Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Visare!

Av from-som-ett-lamm - 19 augusti 2012 14:20

Jag känner mig arg, ledsen och besviken men mest på mig själv.......jag har kännt mig uttnyttjad, satt i situationer som jag upplevt som obehagliga och omoraliska, trippat på tå men inte sagt ifån utan bara svalt och hållt det inom mig....

nu får jag skylla mig själv och ta koncekvenserna av min egen tystnad...och kanske lära mig till nästa gång.....och våga säga ifrån nästa gång det händer.....hoppas och tror jag....men ska inte skälla eller gnälla mer på mig själv mer nu utan bara gilla läget och ta till mig ännu en erfarenhet...erfarenheter ska ju göra en visare ;)


Over and out

 
 
Ingen bild

J

19 augusti 2012 17:41

Du är en otroligt stark människa som förtjänar allt gott du kan få! Tänk att man verkligen blir visar med åren och erfarenheter.. Alla kan inte alltid vara starka och alla kan inte alltid vara de som lyssnar på andra och aldrig själv får gnälla och må dåligt. Du kan ringa mig vilken tid på dygnet som helst och gnälla och må dåligt och spy ur dig hur mycket skit som helst om du behöver. Jag lovar och svär att jag alltid kommer stå kvar och lyssna och jag kommer aldrig böja mig eller dra mig undan. Tror nämligen att du skulle göra samma för mig.. Är din vän i vått och torrt i berg och dalar och i regn och solsken <3 Uppskattar vår vänskap oerhört!

from-som-ett-lamm

20 augusti 2012 13:07

tack sötaste du

 
Ting

Ting

21 augusti 2012 17:35

Det är skönt att bli äldre.
Att känna sig säkrare på sig själv, våga vara sig själv och ta sin plats.
Man kan inte förändra andra människor, men man kan visa var gränsen går och hoppas att det är ömsesidigt.
Är det inte det så är det inte det.
Jag tycker du är stark och modig och duktig som reser på dig och vågar ta din plats.
Det är inte alltid så särskilt lätt.
Och ibland blir man rätt ensam.
Fast det behöver nog inte du vara! ;)

Kram!

http://youknowting.blogspot.se

 
Ingen bild

Mig

21 augusti 2012 19:55

Tack för alla fina kommentarer <3
Det är fan i mig skönt att bli äldre och mognare....även om det inte är långt till övermogen hehehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards