Alla inlägg under maj 2010

Av from-som-ett-lamm - 2 maj 2010 07:46

M som i MINUS!

Jag ogillar när människor jag tycker om och bryr mig om säger att dom ska höra av sig och vill ses och sen skiter i det......tycker det e jävligt nonchalant och otrevligt.......man förväntar sig att personen ska ringa, väntar, undrar, blir lite orolig och tills slut inser man att personen i fråga helt enkelt skiter i det!!

Det är såna här saker som får mig att bryta med folk......ska ta upp det med mannen i fråga och höra efter om det är ett "normalt" beteende för honom... 

Har bestämmt mig för att människor som kommer in i mitt liv och fömedlar en bra känsla, får mig att känna mig trygg och omtyckt dom behåller jag gärna, människor som skapar oro och otrygghet i mig kommer jag skoningslöst sålla bort, har varken tid eller lust med sånt tjafs.......man ska må bra....inte dåligt...då får det va för mig...faktiskt!

Av from-som-ett-lamm - 1 maj 2010 22:46

Kolla in den svarta killen......finner inga ord!!!!






Av from-som-ett-lamm - 1 maj 2010 22:27

Har lite funderingar........

är ju lite rädd för alla känslor som dyker upp och har mina funderingar på hur han beter sig.........känns som om han kanske inte har en helt sund realtion till alkohol....men kanske överreagerar jag......skulle ju inte vara helt osannoligt.....men jag gillar inte riktigt det han visat i helgen....

Han hade ett läkarbesök i stan i går kväll, blev kvar o festade till tre på natten, sen var han igång redan kl ett i dag och drack, visserligen fotbollsmatch med "grabbarna" men ändå.....sen ringde han mig o sa att han ville komma över...det e två timmar sen....ehhhh...typ...vart e han!??

Vet att han, precis som jag har problem med impulsstyrning.....men är det ett stort problem så är det avslut som gäller.....och det NU med detsamma......

Sa att han absolut inte behövde komma utan att han skulle festa vidare m sina polare om han ville......men.....men....det vora nice om jag fick veta vad han bestämt sig för.......

Som sagt.....jag tänker inte träffa en kille med problem...det har jag redan fullt av själv....så, jag får helt enkelt känna efter i morgonbitti.........just nu känner jag mig mest irriterad på honom.....inget bra betyg efter bara en månads bekantskap!!!!  

Jag tröttnar ju så så lätt och snabbt...speciellt om det ska fortsätta så här...e ju en attentionfreak och får jag det inte av mannen i mitt liv...skaffar jag det helt enkelt på annat sätt........så det så!


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards