Alla inlägg under augusti 2010

Av from-som-ett-lamm - 3 augusti 2010 16:35

Renoveringarna är klara....ÄNTLIGEN....eller nästan iaf, det e bara byte av köksluckor kvar :)

Så här blev hallen :)


    


Jag är hur nöjd som helst :)



Av from-som-ett-lamm - 3 augusti 2010 13:51

Rihanna o Eminen en superbra kombo :)





Av from-som-ett-lamm - 3 augusti 2010 12:39

Känner mig låg....är lite orolig för att jag e på väg in i en deppisperiod igen.....märkligt....jag e ju nykär, ska man inte vara glad då!??????

Jag och M har ständiga missförstånd och jag tror många av dom beror på mig och hur jag mår.....fan om jag pajjar det här nu!

Jag tänker på en massa gamla grejer, ältar, undrar och funderar....måste försöka släppa saker och gå vidare, men ibland är det som att jag fastnar i saker som hänt, blivit sagda och gjorda.....svårt att överge känslor och tankar....

Är livrädd för att bli lämnad samtidigt som tanken ibland har slagit mig....går det för fort....både för honom och för mig......ibland känns det som jag behöver ensamheten för att i nästa sekund inte vilja vara ifrån honom....allt känns dubbelt....är orolig för att han ska tröttna, orolig för att han ska ändra sig....ändra sina känslor för mig....lämna

denna ständiga oro för att bli lämnad av människor jag bryr mig om, som är viktiga för mig......tyvärr är den ju allt för sällan obefogad....







Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards