Alla inlägg under december 2011

Av from-som-ett-lamm - 15 december 2011 13:20

Är galet trött just nu, trött så jag vill sova, trött på jobbet, trött på min man, trött på vädret...trött helt enkelt!!

Längtar som en besatt tills den 16e januari och det e fan inte långt kvar nu....snart solen så kommer jag   

Blev faktiskt ledig i hela 10 dagar över jul och nyår, ska bli sjukt skönt, våra barn är också lediga (men inte mannen) så det kommer bli lek, bak och mys :) på fredan ska alla barn till fritids och jag ska få en egen dag....bara för mig, och den här gången tänker jag INTE boka upp mig på en massa, utan bara softa hela långa dan...tjohoo!


På lördag ska jag och T ha lite kvalitetstid och jag längtar, kommer som vanligt bli bäst :)


Over and out




Av from-som-ett-lamm - 15 december 2011 11:58

Jag tänker faktiskt vara stolt över mig själv när det kommer till utredningen av min dotter, utan mig hade det aldrig blivit av :). Jag Khartoum llegat på som en igel, tjatat, ringt, bett och bönat......jag e fan bäst :).

Av from-som-ett-lamm - 14 december 2011 19:45

I dag har vi haft möte på skolan med teamet som utredde min dotter och personal på skolan.

Det blir medicinering till att börja med, hoppas som en galning att det ska hjälpa min älskade lilla unge, allt blir så mycket enklare då, för alla men mest såklart för henne.....

Tårarna brännde lite bakom ögonlocken när jag satt där och lyssnade på hennes svårigheter...inte så att jag inte vet...men det är jobbigt att höra, jobbigt att veta att livet kommer se annorlunda ut för henne, att hon kommer få det svårare än andra.....

Men som sagt, jag hoppas och tror på medicinen och i morgonbitti ska jag ringa till läkaren som var med och utredde henne och prata om när vi kan sätta igång...ju snabbare dessto bättre...


Hemma flytter livet på som vanligt, förutom att M är sjuk, fast han är tapper, han plockar lite och lagar middag som vanligt ändå....dutti ponke ;)

Varannan dag har jag ont i huvet, halsen och känner mig helt slut på kvällen, dagen efter full av energi....mhmmm...årstiden, eller!!??


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 12 december 2011 20:50

Min dotter har adhd! Tog emot beskedet med dubbla känslor. Glad och lättad för att äntligen få det på papper, att det är på riktigt, att nu kan hon få hjälp. En annan del av mig känner sorg, sorg för att hon kommer få det svårare i livet och att mitt barn faktiskt har ett funktionellt handikapp. Men jag försöker vara positiv.....

Av from-som-ett-lamm - 8 december 2011 06:52

Är som en besatt i gymmet, kör stenhårda pass så svetten lackar och kroppen är helt slut efteråt.....skönt som fan, och jag förväntar mig resultat....snarast :)


I dag jobbar jag 4 timmar sen är det ledigt fram till måndag....eller ledig och ledig, har sjukt mycket planerat...

I dag ska jag efter jobbet städa, träna,lämna tillbaka klänning och kanske leta efter en annan, och försöka hinna med lokalen några timmar. I morgon är jag fullbokad, redan kl nio har jag ett läkarbesök, sen ska passet fixas, kl ett är det dax för "dommen" på min yngsta dotter på sös, naglarna kl tre och håret kl fyra......P U S T!!!!


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 7 december 2011 13:20

Jag har en fallenhet för att fota hotellrum när jag är utomlands, och snart e det dax   

Vi åker till kanarieöarna, playa del cura den 16 januari, vi ska va där en hel vecka, jag längtar som en tokig!!!!!!!!!


 


Vi ska sola, bada, äta gott, dricka skumpa, sova och knulla som kaniner   



Over and out


Av from-som-ett-lamm - 7 december 2011 13:10

Jag har typ samma mått som Marilyn Monroe....men tyvärr, fel år liksom..... men fan vad jag hade rockat på 1950-talet...big time ;)


 



Over and out


Av from-som-ett-lamm - 6 december 2011 07:13

70 kg väger jag nu, har gått ner 2 kg :). Gi maten funkar, och denna gång kan min mage hantera det, träningen har jag kommit igång med ordentligt. Blev lite orolig där ett tag.... Men nu e jag på G :)))

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards