Alla inlägg under september 2014

Av from-som-ett-lamm - 9 september 2014 14:06

Relationer går ju upp och ner.
Ibland är man kär, glad och bekymmersfri.
Ibland bråkas det mkt, tjafsas och är dåligt.
Just nu är det ingen bra period för mig och min hubbie.
Det knakar och brakar mest hela tiden och vi känner oss ofta både ledsna, trötta och arga.
Tråkigt och sorgligt.
Men vi har bestämt oss för att ta hjälp innan kärleken går över till något annat.
Och jag tror att det löser sig, jag tror på oss <3

Av from-som-ett-lamm - 7 september 2014 18:49

Vilken härlig helg vi haft.

Fredagen bjöd på fredagsmys, film, ostbågar och kramar.

Lördagen började jag i stallet och efter en underbar timme på hästryggen blev jag hämtad av resten av familjen och så drog vi till Tyresö festivalen för att överraska en av våra kära vänner vi lärde känna i Grekland :)
Underbart att se henne och hon blev lika glad som vi, och snart ses vi igen <3
Väl hemma bakade vi kärringvagnen och drog ner på festival för 17, festivalen mot rasism <3
Vilken uppslutning och vilket härligt festivalhäng det blev i goda vänners lag, kvällen avslutades med teddybears, fyrverkerier och dans :)
Väl hemma stupade alla i säng, lyckliga och glada.

I dag har vi krängt grejer på gårdsloppisen och tjänat en slant.
Men nästa år mina vänner ska jag shoppa, fika och bara strosa omkring i stället för att svettas i solen och krängas saker ;)

Toppen helg om ni frågar mig :)

Av from-som-ett-lamm - 4 september 2014 19:44

Som vanligt under barnveckorna så känns det som att man inte räcker till åt nåt håll.
Inte till M
Inte till barnen
Inte till mig själv
Man får prioritera och såklart hamnar barnen överst på listan.
Tur att man jobbar "hemma" så man hinner hänga med barnen så man kan ge sig själv tid till tex träning :)
Jag har tack vare det hunnit träna två hela ggr denna vecka och ridit en gång.


I helgen är det stor loppis i hela området och vi har MASSOR med saker att sälja, kläder, skor, persienner, spegel, soffa mm mm mm.
Har förberett hela veckan....phust!!


Nu ska jag duscha sen ska jag bänka mig framför Sverige-Estland med resten av familjen :)

Tjing, tjing!!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards