Alla inlägg under december 2017

Av from-som-ett-lamm - 5 december 2017 07:39

Flytten tog 9 timmar och 7 vändor, dagen efter flyttstädade jag, snacka om slut :0
Vi har packat upp och fått relativ ordning men idag kommer leveransen från Ikea så det lär ju bli stökigt igen, men det är ju ett övergående problem, så fort vi skruvat upp allt är vi "hemma" så att säga ;)
Lägenheten är superfin, mysig och tyst och vi trivs redan :)





Bara två veckor kvar på jobbet och tur är väll det för tempot just nu e galet, nästa fredag ska ALLA betygen vara satta (hjälp)
Det blir till att jobba hemma i veckan och definitivt i helgen, men sen är det ju "över" och de sista lektionerna tänker jag mysa med mina elever i form av lite julpyssel och "hela Sverige bakar" :))

Av from-som-ett-lamm - 1 december 2017 10:14

Det tog en evighet att somna om så snacka om segt i morse, länge sen jag var så slutkörd som nu, men snart e flytten över och julledigheten är bara ngr veckor bort :)
Packade det absolut sista i morse och har lyft ut det som ska slängas från källaren, nu väntar jag bara in V som kommer med bil och släp sen e det bara att kötta :)

Av from-som-ett-lamm - 1 december 2017 02:00

Miss i nassen och jag kan inte sova?
T och jag har röjt i källaren vilket resulterade i lite mindre saker att förvara och lite mer grejer att slänga.
Efter källarröjet bjöd jag min teenie på middag på en av restaurangerna i byn :)
Så mysigt att hänga med henne nu, hon berättar allt för mig, vad som händer, hur hon känner mm, härligt att få ta del av hennes tankar och funderingar <3
Sen hem och käkade lite lussebullar medans vi väntade in hennes pappa.
Resten av kvällen packade och fixade jag det sista men kom ändå i säng runt tio, nu ligger jag här och kan inte somna om.....SUCK!
Äsch,en lär göra ett försök....godnatt!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards