Alla inlägg under augusti 2011

Av from-som-ett-lamm - 29 augusti 2011 13:13

Hade ju helt glömt bort tackkorten   

Men nu är det fixat med hjälp av Vistaprint, enkelt, billigt och snabb transport :)))

Dessutom har jag beställt förstoringar och alla kort från bröllopet (319 st) och när dom kommer ska det hängas upp foton lite överallt i lägenheten sen ska det fixas ett gammalt hedligt fotoalbum :))))



Av from-som-ett-lamm - 29 augusti 2011 07:36

I dag börjar jag efter flera veckors slöande att träna igen, jag hann bara med ett pass förra veckan så det räknas inte.

Har moffat i mig kolhydrater så jag är på gränsen till förstoppad, urk!

Inga mer kolhydrater o godis framför tvn i veckorna.....min mage e konstant svullen och jag har gått upp fyra kg   

Så nu jävlar räcker det!!


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 26 augusti 2011 14:01

Är så superduber nöjd med bilderna, vill visa hela världen.....fotgrafen skall äras....hon är BÄST!

       

Av from-som-ett-lamm - 26 augusti 2011 12:57

Jo, jag är lycklig, i grunden och i livet liksom, men i dag är en skitdag rent ut sagt!!

Jag känner mig så ledsen, mest för min dotters skull men också allmänt, hade helst velat dra täcket över huvet och bara somna om i morse, inte ta hand om någon annan än mig och min yngsta, ätit massor med godis och kollat på Harry potter och gosat in oss i varandra...det hade varit nåt det.....


over and out

Av from-som-ett-lamm - 26 augusti 2011 12:47

Min yngsta har det jäätejobbigt just nu :((((

Det är en alldeles för stor omställning för henne att sluta dagis och börja skola, hon vaknar flera gånger per natt och gråter och är ledsen eller arg, hon är arg och har mer utbrott än vanligt när hon kommer hem från skolan :(((

Hon är ledsen när jag lämnar henne och vill gå hem direkt när jag hämtar, säger att hon inte vill vara där utan hellre med A (hennes favvofröken på dagis) och att hon kan lära henne läsa, skriva och räkna istället för skolan.

Mitt hjärta gör så så ont när hon lider och jag önskade verkligen att det var annorlunda för hennes skull, i dag fick hon vara hemma med mig, hon har sovit så dåligt i natt och var helt slut i morse, stackarn.

Jag ringde till dagis för att höra med A om min dotter kunnde komma och hälsa på någondag och denna fantastiksa person sa; hon kan komma nu   

A du är en hjältinna och en livboj, tusen tusen tack för det du gjorde i dag, min dotter älskar dig och jag förstår varför...du e helt enkelt bäst   

Av from-som-ett-lamm - 26 augusti 2011 12:42

Jag har blivit sjuuuuukt blödig med åren, blir rörd eller ledsen för allt...eller nästan iaf.. 

kan inte bestämma mig för om jag tycker det är charmigt eller pinsamt....mest pinsamt tror jag, eller rättare sagt på andra charmigt på mig galet pinigt..HUA!!   

Av from-som-ett-lamm - 26 augusti 2011 07:27

I går var min "gamla" vännina och hennes dotter här, ni vet henne jag skrivit om tidigare....

Vi har kontakt igen och det känns rätt!

Vi har pratat om det som hänt och även om det finns kvar där så förstår jag hennes beteende då, och är glad att vi har hittat varandra igen :)

Var lite nervös innan dom kom men sen när vi sågs känndes det som vanligt, och att det gått två år märktes inte alls...

Jag är en förlåtande människa, inte bara för det här, men i allmänhet....

En gång i ungdomen låg min bästis med min kille och jag förlät henne.....inte på en gång, men jag förlät henne.....och nej jag e inget blåögt pucko...faktiskt!!


Over and out 

Av from-som-ett-lamm - 25 augusti 2011 12:31

I går skrev jag mitt nya namn för fösta gången....cooooolt :)


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards