Alla inlägg under augusti 2011

Av from-som-ett-lamm - 18 augusti 2011 07:20

Har kontakt med en gamal vän igen och även om jag försöker vara avaktande så är det så skönt att prata med henne igen, har saknat henne massor   


Tror fan att jag gått och blivit arbetsskygg under semestern, vill inte alls jobba, annars brukar det vara lite kul att vara tillbaka efter sommaren men nej, vill vinna massor med pengar och aldrig mer jobba!!!!!

Är inte bara arbetsskygg  utan jävligt lat, har fortfarande inte kommit igång med träningen och det tar emot galet mycket....kommer jag bli en tjockis nu!?? ;)))


Däremot har jag både lust och energi när det gäller fix här hemma, har ju bytt rum med bonussonen, så i helgen tänker jag måla om vårt nya sovrum...kommer bli så fint :)


Nu kommer det dagisar....


Ciao


Av from-som-ett-lamm - 17 augusti 2011 07:23

Fixade hela dan hemma igår och när M kom hem fick vi värsta rycket och böt rum med bonussonen, så han fick större, vi mindre....men vi sover ju liksom bara där....han behöver ju lekyta :)

Det blev skitbra :))


Men, Fy fan vilken hormonkossa jag var igår, stackars M, jag skällde, gnällde och bar mig åt som en IDIOT, tur att han älskar mig i NÖD och lust ;)))


Over and out


Av from-som-ett-lamm - 16 augusti 2011 12:29

Bidde ledig idag...me like :)

Tänkte vara en dutti flicka o gå iväg o träna men fastnade hemma, rensat barnens garderober, fixat med dagbarnens foton som ska upp i hallen och snart e det tvättstugan...

Skickade iväg en inbjudan till vår inflyttningsfest, det blir fem par som kommer...ja, om nu alla kommer vill säga, ska bli skit kul iaf :)

Mhmm...nu ska här städas .....


Ciao



Av from-som-ett-lamm - 16 augusti 2011 08:49

Bilden e urkass, men den visar hur FIN klänningen är...


 

Men, jag ska sälja den, för när ska jag använda den liksom.....



Av from-som-ett-lamm - 15 augusti 2011 22:19

Äntligen har bliderna kommit, iaf webbgalleriet, skivan får vi vänta på ett tag till.

Och fan va bra dom blev,bilderna på barnen var finast...såklart :)

Kommer bli sjukt svårt att välja vilka som ska förstoras.


Fick bilderna från bordskamerorna också, fast tyvärr inte på skiva, men det ska fixas det också.


Over and out





Av from-som-ett-lamm - 15 augusti 2011 15:54

Väntar o längtar ihjäl mig efter bröllopsbilderna som fotografen tog, hoppas hon har lyckats trolla bort mina rynkor, min dubbelhaka o allt annat fult ;))))




Av from-som-ett-lamm - 15 augusti 2011 08:17

Äntligen, efter 3 veckors slarv, gymmet i em :)

Har liksom inte haft tid, bröllopsveckan hade vi sjukt mkt att göra, veckan efter det var vi i venedig och förra veckan hade vi Venedigviruset i halsen....men nu finns det inga undanflykter eller ursäkter till att inte komma igång igen :)

Ska bli galet skönt!!!!!!


Har bokat resa för mig o M i januari, det blir kanarieöarna igen men ett "nytt" resmål, iaf för mig, Playa del cura :)

M tycker jag e lite hysterisk som bokat redan nu,han muttrade nåt om att, "va e det du flyr ifrån".....

Jag flyr inte från nånting, jag flyr till nånting, till solen, värmen, sand mellan tårna, och att få bada i havet, till den riktiga sommaren helt enkelt, för den här SUGsommaren funkade inte för mig....alls..faktiskt!!

Tror fan jag e född i fel land, på riktigt, jag HATAR vintern, snö suger och kyla är det värsta jag vet, hösten är skittrist och våren e bara en ända lång väntan till sommaren som ändå bara regnar bort!!!!!!!!

När jag blir pensionär och barnen inte bor hemma längre kommer jag ta min man på ryggen o dra härifrån till den ständiga sommaren.......så det så!!!!


Over and out







Av from-som-ett-lamm - 14 augusti 2011 01:47

Har inte varit så snäll mot min kropp den senastetiden, inte tränat på 3 veckor men framför alltinte ätit bra. Resultatet är en ond rygg och en ondare mage.....blä!From Nästa vecka blir det träning och bättre mat.Ligger i vardagsrummet o lyssnar på min yngstanär hon sover oroligt. Hon har feber och ont i magenså jag sover i soffan i natt, allt för att slippa springaupp o ner i natt. Men f.n va svårt det är att sova här, varmt, trångt och myggsurr:(Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards